Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Fine skiløyper for små barn (og ikke så flinke mødre) i Oslomarka

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-09, 21:46   #24
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fine skiløyper for små barn (og ikke så flinke mødre) i Oslomarka

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Når jeg var 18 hadde jeg kjæreste som kom fra ei lita bygd i Valdres. Hver påske hadde de skirenn der i bygda, og ett år var det meningen at jeg skulle være med og jeg grudde meg sånn at jeg faktisk ble syk. Jeg tror helt ærlig at jeg fikk halsbetennelse bare fordi jeg grudde meg sånn.

Men altså, går det an for oss skiinkompetente å være med på slikt? Greier vi å henge med? Blir vi sett rart på hvis vi har veldig gammelt utstyr?

Ikke meningen å le av deg, eller iallfall ikke bare av deg. Ler like mye av meg selv, om det er noen trøst.

Helt seriøst: På siden til Skiforeningen står det alltid flere alternativ til løyper både i fht lengde, og hvilken vanskelighetsgrad turen har, så man kan sjekke ut om det er et aktuelt alternativ eller et overambisiøst prosjekt...
Den turen til Vangen (7.mars) har heste-transport-et-eller-annet for små barn også.
På måneskinnsturene er det ingen fellesstart, man møter opp og starter når man er klar, og det står folk (i skiforeningens regi ) eller det står fakler/brenner bål langs løypa der det går an å gå seg vill=bombesikkert opplegg. Det pleier å være en stue/en kiosk med enkel servering(salg) når man kommer frem, og bål ute om vil grille medbragt mat... Turene er veldig lagt opp til at de skal være familievennlige, og jeg tror ikke folk henger seg særlig opp i andres utstyr eller ferdigheter. JEG har iallfall ikke blitt ertet til nå. Og jeg har som jeg har outet tidligere i ski-tråder, ikke altfor mye peiling på mye innen ski...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:04.