|
|
#22 |
|
Protonterapeut
|
Sv: PiratbuktaJeg kjenner at jeg ble provosert at mrc nå.
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Piratbukta
Damer ;-) |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Mother of Dragons
|
Avsporing: Jeg har lest Et Eller Annet Sted at bindreklamene er ment for menn, fordi kvinner vet hva de skal ha mens samboere og ektemenn plukker det som de har sett på TV-en.
|
|
|
#27 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det tviler jeg av flere grunner egentlig på, jeg syns de ser ut som de er ment for 11-12 åringer, både fordi jeg antar at dette er et marked der de fleste ikke shopper etter nye produkter når de har funnet et de er fornøyd med, og fordi reklamene stort sett virker veldig barnslige. Dessuten; er det vanlig å sende en mann for å kjøpe bind/tamponger uten detaljerte instrukser, og er det sannsynlig at mannen da vil være mest tilbøyelig til å kjøpe et produkt han har sett i reklame en gang i blant eller et produkt han med stor sannsynlighet har sett daglig på badet hjemme? |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Passiv
|
Sv: PiratbuktaHehe - spenstig av en mann å ta med en ny type tamponger hjem og si at han meneer kona skal prøve noe nytt ja. |
|
|
|
#29 |
|
Mother of Dragons
|
Jeg har sendt menn ut for å kjøpe bind med nøye instrukser, og de kommer tilbake med Always likevel. :flere datapunkt:
|
|
|
#30 |
|
Glamorøs
|
Sv: PiratbuktaHaha, det minner meg om når jeg sendte min svært utadvendte, homofile kompis for å kjøpe dameprodukter. Han endte opp med å involvere hele butikken i valget siden han ikke husket hva det var han skulle ha og det utviklet seg til en stor diskusjon for og i mot diverse produkter.
|
|
|
#31 |
|
Passiv
|
Vi har samme homofile kompis tror jeg. Dette høres ut som min! Litt rund, men mindre enn før, glad i data? |
|
|
|
#33 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
OK da. Kanskje reklamen er designet for å treffe både voksne menn og jenter i 11-års alderen med maksimal effektivitet? |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Passiv
|
Sv: PiratbuktaDa er det flere ja. |
|
|
|
#37 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: PiratbuktaPersonlig mener jeg ISO-sertifisering av bind kunne gjort det mye enklere for *oss*. |
|
|
|
![]() |
|
|