Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Nytt Facebookspørsmål; når du får venneforespørsel

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-09, 17:44   #29
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nytt Facebookspørsmål; når du får venneforespørsel

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Mulig du syntes det er ok å dele detaljer om deg selv med tilfeldige karer fra tyrkia og sånt, evt du har ikke fått slike forespørsler...

Hehe, nei ikke akkurat det, men jeg fikk en forespørsel fra en fyr jeg ikke ante hvem var. Jeg ble så nysgjerrig på hvem det kunne være så jeg godtok. Kunne fremdeles ikke fatte og begripe hvem det var, så jeg måtte spørre en venninne. Det var visst en fyr jeg har truffet på fest kun en gang. Han er på listen min ennå, var redd for å virke frekk hvis jeg slettet ham.

Ellers er det moro å se igjen folk man har gått i klasse med. Synes det er festelig jeg og feks se festebilder av alle bimboene jeg gikk i klasse med

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:39.