|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Quinny Zapp - opplys meg!Har fått tilbud i dag om å kjøpe en brukt QZ, og funderer på om vi skal slå til. Skal til sydligere strøk i juni, og hadde i utgangspunktet tenkt å kjøpe en trille - men ser for meg at denne blir litt "dum" ifht. solbeskyttelse og at den ikke kan legge ned ryggen. (Prinsessa er 16 mnd når vi reiser)
|
|
|
#2 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Quinny Zapp - opplys meg!16 mnd syns jeg er litt for ungt for en zapp, personlig syns jeg den passer bedre til barn på 2 +.
|
|
|
#4 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Quinny Zapp - opplys meg!Vi har en, og jeg har vært superfornøyd med den. Ikke minst det at den tar så liten plass.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Quinny Zapp - opplys meg!Jeg har bare vært fornøyd med vår zapp. Kjøpte den når minsten var 8 uker, da brukte vi bilsete på den. Vi har brukt den masse siden da, på opp til flere sydenturer. Det er selvfølgelig et minus at man ikke kan legge ned ryggen, men det har gått bra for vår del. Vi har også handlekurv under og den har vært veldig kjekk å ha. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Quinny Zapp - opplys meg!Hva med den der kopien, hva den nå heter, som de har på Barnas Hus? Den er så og si kliss lik, bare at ryggen kan legges ned ...
|
|
|
#8 |
|
Sv: Quinny Zapp - opplys meg!
Jeg tenkte og på den kopien, den er ikke like fin, men like praktisk i tillegg til at ryggen kan legges ned. Vi hadde sikkert valgt den hvis den hadde vært et alternativ den gangen. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Quinny Zapp - opplys meg!Er det Vibe dere mener? |
|
|
|
#15 |
|
Skjønner ikke hva du mener. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
<3
Sv: Quinny Zapp - opplys meg!Dere måtte jo ikke si sånn, dere skulle si at det var et godt tilbud.
|
|
|
#17 |
|
Hva skal de ha for den da? Jeg synes zappen er genial og har ikke angret en dag. Vi har brukt den på 3-4 sydenturer i tillegg til alle andre ferier. Og han har fått sove i den. Legger bare et teppe på siden av hodet hans, så detter det ikke ned. Ungen selv har også trivdes veldig godt i vogna. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
<3
1000,- kr. Brukt i to somre. (skrived det sånn????)
|
|
|
#19 |
|
Trøtt
|
Sv: Quinny Zapp - opplys meg!Vi har brukt Zapp siden mini var omtrent 20 mnd, og fra hun fylte to så har det vært den eneste vogna vi har brukt. Den er superkjekk, med mindre barnet skal sove i den. For et sove-i-vogna barn hadde jeg valgt Titanium Breeze, om jeg skulle valgt om igjen nå hadde vi nok gått for den.
|
|
|
#20 |
|
Erfaren nok
|
|
![]() |
|
|