Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Nupper på overarmene? God sminkefjerner og hårkur? (Pluss mer)

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-09, 21:44   #1
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Utrop

Nupper på overarmene? God sminkefjerner og hårkur? (Pluss mer)

Jeg trenger noen tips siden jeg er ute i arbeidslivet igjen og må se presentabel ut.

Jeg har masse nupper på overarmene. Jeg vet det stod ett tips om dette i Kamille for en stund siden men husker ikke noe. Noen som vet om en krem eller noe som funker?

Og så må jeg har en god, helst ikke alt for oljete sminkefjerner. Kansje noe alt i ett sminkefjerner og ansiktsrens eller noe.

Og mitt lange hår trenger pleie. Det er ikke farget eller noe.

En maskara som ikke tar livet av vippene mine, jeg mister mer og mer av de.

En GOD bodylotion mot veldig tørr hud. Helst uten så mye parfyme.

Og en god øyekrem, som gjerne fjerner litt mørke ringer osv.

Og da skulle alt bli så meget bedre kansje?

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-09, 21:54   #2
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nupper på overarmene? God sminkefjerner og hårkur?+++

Nupper på overarmen: Jeg har det samme og holder det i sjakk med skrubbing under hver dusj + smøring med fuktighetskrem.

Mascara: Panoramic fra Lancome, 38 fra Kanebo.
Litt billigere: den knallrosa fra Maybelline.

Body lotion: Spenol

Resten har jeg ikke peil på.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-09, 21:57   #3
sannereg
Aktiv

sannereg sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
sannereg er litt kul
Standard

Jeg bruker Avène serien fra apoteket både i øyekrem, rensemelk og bodylotion, det er en serie jeg er blitt kjempe glad i og den passer for sensitivhud

sannereg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-09, 22:13   #4
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Om du bruker en god rensemelk til ansiktet trenger du ikke sminkefjerner i tillegg om du ikke bruker vannfast mascara da. De vannfaste er gjerne hardere med vippene enn de esom ikek er vannfaste.

Ang nupper på overarmene er det lurt å bruke sånne peelinghansker du får kjøpt på forskjellige butikker som cubus, bodyshop osv. Og en god bodylotion etterpå. Selv er jeg veldig glad i bodylotionen til decleor. Rensemelken deres er også kjempegod.

Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-09, 22:25   #5
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg heller på med bodylotion på armene for å unngå dette. Har klart det så langt i år.. i fjor var armene rødflammet og nuppete til langt på sommern.

Bruker bodylotion fra Biotherm. Veldig bra.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-09, 22:27   #6
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Signerer hva de andre sier her, skrubb og fuktighestkrem etterpå.

Jeg liker scruben fra dove jeg da, lukter godt også. Eller jordbærskrubben fra bodyshop , der har de også masse gode kremer som dufter deilig.

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-09, 22:28   #7
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva slags jobb er det som krever bare overarmer?

Gammel 18-02-09, 22:29   #8
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Å til håret ditt villle jeg kjøpt en god hårkur og brukt ca en gang i uka, har gjort underverker for mitt hår ihvertall(men mitt er farget da men allikvel,de har jo for hår som ikke er farget også)

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 19:24   #9
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Hva slags jobb er det som krever bare overarmer?

Tja, si det. Men endel topper osv krever det, og brudekjolen min.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 19:31   #10
Najade
Tidsklemt

Najade sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Vil anbefale Max Factor sin Masterpiece max maskara. Den er ikke altfor dyr, og for meg funker den som fjell. Vet ikke om den er spesielt god med tanke på at du mister øyevipper, for det problemet har ikke jeg.

Aderma Exomega er en dyr og drøy krem du får kjøpt på apoteket. Den er ikke parfymert, og er veldig god for min tørre hud (også når jeg hadde masse eksem og utslett).

Simple Regeneration eye cream (Age resisting tror jeg min heter) er en rimelig og god øyekrem. Jeg merket stor forskjell på huden, ble litt klarere på en måte.

Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-09, 21:15   #11
mari1974
Fullverdig medlem

mari1974 sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
mari1974 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Kanebo sin Milky Soap er kjempe god som sminke fjerner. Jeg bruker oil først så såpen. Men har også brukt bare såpen.

Lacome mascara er toppers synes jeg.

Kanebo øye maske er bare helt urmerket øye gele og tar rynker, slitne øyne og svarte ringer. Først brukt den så er du avhenging.

Lykke til med valget.

mari1974 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-09, 21:21   #12
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nupper på overarmene? God sminkefjerner og hårkur? (Pluss mer)

Når det gjelder nupper på overarmen, kan det hende du har Keratosis Pilaris. Det finnes ingen kur for dette, men enkelte produkter virker litt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:49.