|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Nupper på overarmene? God sminkefjerner og hårkur? (Pluss mer)Jeg trenger noen tips siden jeg er ute i arbeidslivet igjen |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nupper på overarmene? God sminkefjerner og hårkur?+++Nupper på overarmen: Jeg har det samme og holder det i sjakk med skrubbing under hver dusj + smøring med fuktighetskrem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
![]() Sv: Nupper på overarmene? God sminkefjerner og hårkur?+++Jeg bruker Avène serien fra apoteket både i øyekrem, rensemelk og bodylotion, det er en serie jeg er blitt kjempe glad i og den passer for sensitivhud |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Nupper på overarmene? God sminkefjerner og hårkur?+++Om du bruker en god rensemelk til ansiktet trenger du ikke sminkefjerner i tillegg om du ikke bruker vannfast mascara da. De vannfaste er gjerne hardere med vippene enn de esom ikek er vannfaste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Pauset
|
![]() Sv: Nupper på overarmene? God sminkefjerner og hårkur?+++Jeg heller på med bodylotion på armene for å unngå dette. Har klart det så langt i år.. i fjor var armene rødflammet og nuppete til langt på sommern. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nupper på overarmene? God sminkefjerner og hårkur?+++Signerer hva de andre sier her, skrubb og fuktighestkrem etterpå.
![]() |
#8 |
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() Sv: Nupper på overarmene? God sminkefjerner og hårkur?+++Å til håret ditt villle jeg kjøpt en god hårkur og brukt ca en gang i uka, har gjort underverker for mitt hår ihvertall(men mitt er farget da men allikvel,de har jo for hår som ikke er farget også)
![]() |
#10 |
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Nupper på overarmene? God sminkefjerner og hårkur?+++Vil anbefale Max Factor sin Masterpiece max maskara. Den er ikke altfor dyr, og for meg funker den som fjell. Vet ikke om den er spesielt god med tanke på at du mister øyevipper, for det problemet har ikke jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
![]() Sv: Nupper på overarmene? God sminkefjerner og hårkur?+++Kanebo sin Milky Soap er kjempe god som sminke fjerner. Jeg bruker oil først så såpen. Men har også brukt bare såpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nupper på overarmene? God sminkefjerner og hårkur? (Pluss mer)Når det gjelder nupper på overarmen, kan det hende du har Keratosis Pilaris. Det finnes ingen kur for dette, men enkelte produkter virker litt.
![]() |
|
|