Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Julekort

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-06, 10:05   #61
Pope
Fraværende...til tider.

Pope sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julekort

Jeg hadde bestilt 20 kort... men oppdaget at jeg ikke hadde nok. Så nå er nye 15 bestilt. Skal hente de på Elitefoto senere idag....

Edvard: Jeg synes å få julekort er superkoselig. Og det skaper litt av julestemningen som jeg trenger nå som det ikke er snø ute. Og jeg tror mange av de som jeg sender kort til, føler noe av det samme.

Pope er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 10:23   #62
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nok en artig disputt mellom legen og sitrusfrukten.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 10:38   #63
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg skriver selvsagt ikke julekort. :mot strømmen:

Selvsagt ikke jeg heller

Jeg har pent, tykt hår, og vil ikke rive det av i frustrasjon slik som Edvard driver med.

Gammel 14-12-06, 10:47   #64
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser ingen grunn til å skrive julekort dersom man bare frustreres av det og det ikke gir en noen glede.

Jeg skriver de årene jeg er opplagt, føler jeg har tid og lyst. De andre årene hopper jeg over.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 18:26   #65
Frida
Evig optimist

Frida sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

Vi sender ut julekort hvert år.Er ikke så kreativ med teksten men som regel er det bilde av ungene.
Pappan fotograferer og lager kort selv.
Greit for familie og venner som bor langt unna ,å følge med på hvordan de vokser og forandrer seg
Synes det er mest hyggelig å motta julekort med bilder selv også

Frida er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 22:31   #66
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Edvard, her.

Jeg er som Nolo`s mann. Jeg hater det, river meg i det lille håret jeg har, og lager dyrelyder

Stakkar. Hvorfor gjøre det i det hele tatt da?

Hilsen, hun som hverken skriver eller mottar julekort, og fryder seg over det.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-06, 22:35   #67
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Jeg skriver ikke julekort, men pleier å lage et sånt foto-kort med ferdig tekst på. :lat:

Sånn gjør jeg det også.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 00:55   #68
Edvard
Superaktiv

Edvard sin avatar

Edvard er litt kulEdvard er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pope, her.

Jeg hadde bestilt 20 kort... men oppdaget at jeg ikke hadde nok. Så nå er nye 15 bestilt. Skal hente de på Elitefoto senere idag....

Edvard: Jeg synes å få julekort er superkoselig. Og det skaper litt av julestemningen som jeg trenger nå som det ikke er snø ute. Og jeg tror mange av de som jeg sender kort til, føler noe av det samme.

Pope
Du overbeviste meg for i år Skal skrive noen lystbetonte

Gammel 16-12-06, 01:06   #69
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skriver ikke et eneste julekort. Som jeg har sagt mang en gang, jeg skjønner ikke vitsen med å sende noen floskler til personer som ikke står meg så nær at de vet hva som foregår i livet mitt.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 01:08   #70
Edvard
Superaktiv

Edvard sin avatar

Edvard er litt kulEdvard er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg skriver ikke et eneste julekort. Som jeg har sagt mang en gang, jeg skjønner ikke vitsen med å sende noen floskler til personer som ikke står meg så nær at de vet hva som foregår i livet mitt.

Det er nok min litt rare greie...

Gammel 16-12-06, 02:41   #71
dutte
fornyet

dutte sin avatar

Hvor: Far out east
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Edvard, her.

Det er nok min litt rare greie...

GÅ OG LEGG DEG.

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 11:14   #72
Solen
Tusenkunstner

Solen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
Solen er litt kulSolen er litt kulSolen er litt kul
Standard

Her fra blir det ca 35 kort i år, kunne sikkert vært fler og.

Gammel 16-12-06, 11:17   #73
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Av og til julekort, og hvis vi ikke rekker det innen jul, så sender vi nyttårskort.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:35.