Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Spa i Norge, evnt. svenskegrensa?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-09, 21:27   #1
Travolta
Erfaren

Travolta sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Travolta er populærTravolta er populærTravolta er populærTravolta er populær
Standard

Spa i Norge, evnt. svenskegrensa?

Jeg fikk weekend på spahotell av mannen som jeg ikke har benyttet ennå.

Har dere noen tips? Tenker dra f.eks mars-mai, og ønsker ikke å dra altfor langt unna (bor i Oslo). Dvs. enten Østlandet eller Sverige, altså ingen flytur utenlands etc. denne gang.

Finnes det noe bra spa i Norge/Sverige hvor man får valuta for pengene? Jeg sitter nemlig med det inntrykk at behandlingene er svinedyre, og ikke alltid spesielt bra heller...

Travolta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 21:39   #2
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spa i Norge, evnt. svenskegrensa?

Skal du ha med meg eller?

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 21:42   #3
Travolta
Erfaren

Travolta sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Travolta er populærTravolta er populærTravolta er populærTravolta er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Skal du ha med meg eller?

Hehe, klart du får være med.

Men ikke noe snorking eller promping assa.

Travolta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 21:47   #4
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kan anbefale et spahotell i Sunne i Sverige. Hotellet heter Selma lagerlöf. Utrolig fint hotell, og den behandligen jeg tok var ihvertfall topp.

Gammel 19-02-09, 21:48   #5
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hotellet Zen resort & spa på Rømskog tilbyr behandlinger.

Jeg vet dessverre ingenting om kvaliteten på behandlingene. Hotellet er nytt, det åpnet i høst.

(Det står at det ligger 1,5 time fra Oslo, men det kommer nå litt an på årstiden...)

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 22:22   #6
Stikka
...

Stikka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

I Strømstad er det også et spahotell. Jeg har ikke vært der, men sjekket ut priser og slikt i høst og syntes det var ganske greie priser. Med kursen nå så sparer man jo litt ekstra.

Gammel 19-02-09, 22:35   #7
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Hotel Alexandra i\på Loen

Gammel 19-02-09, 22:37   #8
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Vestlia hotell på Geilo.

Gammel 19-02-09, 22:40   #9
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Spa hotell i Kragerø og. Det ligger veldig fint til. Leilighetane var ganske så flotte.

Ungane og mannen testa ut bassenget, eg skulle testa ut spaet, men ei lita tulle var ikkje enig i det

Gammel 19-02-09, 22:42   #10
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Spaet i Kragerø har jeg vært på, kjempeflott, nytt og stilig! Tok bare rygg-nakkemassasje, det var veldig deilig.
Men alt er så dyrt! :sutre: Jeg var på spahotell utenfor Riga i høst, mye billigere og jevnt over mer proffe behandlere.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 22:46   #11
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Eg trur igrunn eg trakk meg då eg såg prisane i Kragerø.

Gammel 19-02-09, 22:46   #12
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Standard

Har jo Solstrand utanfor Bergen og

Gammel 19-02-09, 22:57   #13
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Holmsbu.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 23:31   #14
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har vært på spa i Strømstad flere ganger og er fornøyd. Bare ikke ta inn på det store hotellet, det var mildt sagt ikke imponerende.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 23:51   #15
sannereg
Aktiv

sannereg sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
sannereg er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Umuriel, her.

Hotellet Zen resort & spa på Rømskog tilbyr behandlinger.

Jeg vet dessverre ingenting om kvaliteten på behandlingene. Hotellet er nytt, det åpnet i høst.

(Det står at det ligger 1,5 time fra Oslo, men det kommer nå litt an på årstiden...)

Det vr ett kjempe fint hotell og flott spa avdeling, vi var på tur med jobben ditt rett før jul

sannereg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 23:21   #16
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Smögen havsbad

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:11.