Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

FP er det eneste jeg får tilgang til på nettet

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-09, 12:39   #1
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

?
Jeg sitter hjemme med trådløst nett. Plutselig får jeg ikke kontakt med noen nettsider bortsett fra FP. Ingen andre forum, ikke Facebook, ikke nettavisene, ikke engang startsiden til Firefox eller Google. Det samme skjer i Safari. Spotify virker, og nedlasting av en TV-serie ser ut til å gå greit. FP er som normalt. Alle andre sider gir meg beskjeden "Page load error". Hva i all verden er dette? Noe jeg kan gjøre?

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 12:44   #2
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP er det eneste jeg får tilgang til på nettet

Haha, sånn hadde jeg det en dag for ikke lenge siden. Det var et eller annet (servergreier eller Telenor eller fyll inn annet IT-ord som passer) som hadde kræsja, men husker ikke hva. Det ordnet seg i løpet av dagen.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 12:50   #3
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Haha, sånn hadde jeg det en dag for ikke lenge siden. Det var et eller annet (servergreier eller Telenor eller fyll inn annet IT-ord som passer) som hadde kræsja, men husker ikke hva. Det ordnet seg i løpet av dagen.

Takk for svar! Da får jeg vel bare henge her da.

Gammel 20-02-09, 12:51   #4
Tove
XXX

Tove sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Du sa ja, når du godtok reglene her inne, at FP er det eneneste ene etter du joiner, og alt du legger inn er FP sitt

Gammel 20-02-09, 12:53   #5
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Gjør det noe da?

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 12:55   #6
Slettet bruker
Passiv

Standard

Vet ikke om jeg hadde oppdaget en sånn feil jeg.

Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 12:58   #7
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Gammel 20-02-09, 13:13   #8
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Du sa ja, når du godtok reglene her inne, at FP er det eneneste ene etter du joiner, og alt du legger inn er FP sitt

Inspirert av en annen tråd:

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Gjør det noe da?

Neida, slett ikke. Men jeg begynte å lure veldig på hva slags mystiske krefter dette forumet besitter når det er det eneste som virker av absolutt alle sider jeg har forsøkt. Nesten litt skummelt.

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Det tok litt tid, faktisk, men jeg skulle så gjerne ha sjekket noe (kjedelig) fagstoff. Vel, da henger jeg her med god samvittighet.

Gammel 20-02-09, 13:18   #9
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du trenger vel ikke noe annet vel?

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 13:20   #10
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg så overskriften og tenkte: "Men hva er egentlig problemet? Hun har jo tilgang på det viktigste."

Gammel 20-02-09, 13:35   #11
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Standard

Jeg var veldig fornøyd med at det var bare FP jeg hadde tilgang til og ikke for eksempel Hegnarforumet, for å si det sånn. Saken var at jeg skulle finne noe jobbgreier, men pytt, det er jo fredag. Dessuten ser det ut til at nettet virker igjen, men nå er jeg jo fanget her.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:32.