|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#122 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Ida Maria viser sin takknemlighetJeg syns det er mest flaut, for hun prøver liksom så hardt. Og så blir det bare pinlig. Men, men. Hun har nå fått oppmerksomhet. Og Stellasangen er fin.
|
|
|
|
#124 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Ida Maria viser sin takknemlighet
Jeg må bare presisere at jeg aldri har sagt jeg synes det var kult.
|
|
|
#126 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ida Maria viser sin takknemlighetJeg ,som gammel kjerring som er vant til litt skikkelige utdelinger som fant sted før i tiden, har sluttet å se på slikt. Jeg orker ikke se artister som ikke har enve til å takke og vise litt tankknemlighet og ydmykhet. *grøsser*
|
|
|
|
#127 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ida Maria viser sin takknemlighetJeg aner ikke hvem hun er, men jeg har heller aldri vært særlig oppdatert innenfor musikk akkurat.
|
|
|
#128 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Ida Maria viser sin takknemlighetJeg føler meg hverken flau eller femtitalls bare fordi jeg personlig ikke syntes klærne hennes var særlig fine.
|
|
|
#130 |
|
Erfaren nok
|
Det var en spontan reaksjon for meg ja, da jeg så antrekket. Jeg vil tro artister er klar over at når de viser seg offentlig i antrekk - så kan de få både positive og negative reaksjoner.
|
|
|
#131 |
|
|
Sv: Ida Maria viser sin takknemlighetJeg må moderere meg litt. Plateknusinga ser jeg fortsatt ikke noe problem med, men det er direkte ukult og ikke minst ikke sånn veldig smart å oppføre seg drittalt mot de som hjelper deg å lage musikk. |
|
|
|
|
|
#132 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Og ikke minst å gi litt cred til de som faktisk har kjøpt plata |
|
|
|
|
|
#135 |
|
By the Sea
|
|
|
|
#136 |
|
By the Sea
|
Jeg er sikkert treg i oppfattelsen, men hva var det du hadde noe i mot, da?
|
|
|
#138 |
|
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ida Maria viser sin takknemlighetÆsj så ekkel hun var. Full, dårlig kledd og utrolig barnslig oppførsel......
|
|
|
#140 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ida Maria viser sin takknemlighetIda Maria er en talentfull artist. Mulig det var barnslig oppførsel, men jeg kjenner ikke at jeg ble så veldig opprørt.
|
![]() |
|
|