|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Tøff
|
![]() Sv: Når begge voksne er med på tur, hvem kjører bilen?Vi har ikke bil, men når vi låner bil blir det ofte til at mannen kjører. Én ting er at han nok er mer glad i å kjøre enn meg, men jeg har også blitt reddere i trafikken etter en ulykke for noen år siden. Det er egentlig grunn god nok til at jeg burde kjøre mer, men sånn er det altså ikke blitt.
![]() |
#42 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når begge voksne er med på tur, hvem kjører bilen?Med bilen vi har nå er det oftest mannen som kjører. Vi har bakovervendt barnesete bak passasjersetet og det er veldig liten plass. Siden jeg har mye kortere bein enn mannen så blir det til at jeg sitter der.
![]() |
#43 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Når begge voksne er med på tur, hvem kjører bilen?Mannen kjører mest. Ingen av oss liker å kjøre bil og siden jeg som regel får viljen min så kjører han.
![]() |
#44 |
guru advisor
|
![]() Sv: Når begge voksne er med på tur, hvem kjører bilen?Det er jeg som har bilen i hverdagen, mens han tar tog. Så i helgene er det som oftetst han som kjører for å få holdt kjøringen ved like. Men hjem fra helgebesøk er det jeg som kjører igjen, siden han har fått en øl eller et glass vin, mens jeg har jo ammet og vært gravid i en evighet nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når begge voksne er med på tur, hvem kjører bilen?Vi deler på. Ved småturer kjører en til og en fra.
![]() |
#46 |
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
![]() Sv: Når begge voksne er med på tur, hvem kjører bilen?Vi er som regel i Danmark på sommeren og da kjører mannen den lange turen ned, jeg må ta bilsyketablett på langtur, og da kan jeg ikke kjøre bil, men når vi er i Danmark er det stortsett jeg som kjører. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når begge voksne er med på tur, hvem kjører bilen?Stort sett mannen. Han har en tendens til å kommentere så fælt når han blir plassert i passasjersetet. Da gjør jeg en del feil og derfor synes jeg det er bedre å kjøre alene. Det gjør jeg en del da.
![]() |
#48 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Når begge voksne er med på tur, hvem kjører bilen?
Før likte jeg kjempegodt å kjøre bil. Men så inntraff det flere hendelser som fikk slutt på den gleden. Nå synes jeg det er helt grusomt. Sist redigert av Éowyn : 21-02-09 kl 13:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() Sv: Når begge voksne er med på tur, hvem kjører bilen?Her er det alltid jeg som kjører, mens mannen sitter ved siden av og kommer med utrop ala Hayacith Bucket |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Pauset
|
![]() Sv: Når begge voksne er med på tur, hvem kjører bilen?Jeg liker å kjøre bil og vil gjerne kjøre, men som oftest er det mannen min som kjører. Jeg kjører litt innimellom. Årsaken til det er at jeg kan være "servicevert" til barna, mens mannen min blir bilsyk om han må snu seg og ikke kan følge med kjøringa. Jeg kan lese, sy, strikke osv. mens vi kjører og snu meg for å ordne opp i forhold til barna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Når begge voksne er med på tur, hvem kjører bilen?Jeg kjører bil daglig, og jeg føler meg som en god sjåfør. Men om vi drar på ferie og slike ting er det ofte Frank som kjører, fordi jeg elsker å lese etc i bil.
![]() |
#52 |
Latsabb
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når begge voksne er med på tur, hvem kjører bilen?Mannen kjører. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når begge voksne er med på tur, hvem kjører bilen?Jeg kjører.....alltid, mannen har ikke førerkort....begynner faktisk å bli litt sliten av å alltid måtte kjøre |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når begge voksne er med på tur, hvem kjører bilen?Her er det jeg som kjører, det er mye enklere enn at jeg sitter i passasjersete og kaster opp.
![]() |
#55 |
Ferdig!
![]() Sv: Når begge voksne er med på tur, hvem kjører bilen?Jeg, av den enkle grunn at sambo ikke har lappen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Når begge voksne er med på tur, hvem kjører bilen?Litt etter som.
![]() |
#58 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når begge voksne er med på tur, hvem kjører bilen?På langtur er det gjerne mannen fordi han elsker det. Jeg avlaster så han ikke kjører for lenge av gangen...
![]() |
![]() |
|
|