Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når begge voksne er med på tur, hvem kjører bilen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-09, 19:27   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når begge voksne er med på tur, hvem kjører bilen?

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Og for skifte av etternavn: "Mannen kunne liiike gjerne tatt mitt navn, men jeg tok hans fordi det er det peneste."

Her kjører forresten alltid mannen, fordi jeg ikke har sertifikat. (Og jeg har ikke sertifikat fordi jeg hater å kjøre bil. :tradisjonell: )

Jeg dulter på Xian, både for første og andre del av innlegget.

Men jeg er i ferd med å ta lappen hvert øyeblikk - begynner på mandag! Så etter at den er i hus regner jeg med at jeg kommer til å kjøre mest i en periode, rett og slett for å bli en god sjåfør, også får vi prøve å ikke falle inn i tradisjonelle kjønnsrollemønstre etterhvert.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 20:14   #2
cora
både her og der

cora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg liker ikke noe særlig å kjøre bil, så det er som oftest mannen som kjører. :tradisjonell:

Men mannen elsker å lage mat og står for middagen i helgene, samt at han steller hagen.

Gammel 21-02-09, 20:19   #3
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Det er stortsett alltid jeg som kjører. Vi elsker begge og kjøre, men jeg blir kvalm når jeg er passasjer og jeg kjører bedre enn han (synes hvertfall jeg) derfor kjører som regel jeg på langturer. På kortere turer der vi begge er med er det litt mer hipps om happs, jeg blir ikke kvalm på korte turer.

Gammel 22-02-09, 21:46   #4
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Hipp som happ, men når me er på sommerferie er det mannen som kjører pga campingvogn. Den har ikkje eg lov til å kjøre med.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:01.