|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
trenger lading
|
Bilstol til femåring i USAVi reiser til New York senere i vår for å besøke min onkel og bestemor. Blir sikkert ikke så mye bilkjøring, men vil jo gjerne ha sete til minsten i
|
|
|
|
#2 |
|
Peppy!
|
Sv: Bilstol til femåring i USASkal dere leie bil? Vi fikk veldig bra sete der vi leide (Hertz tror jeg, i New York det også). Det var fremovervendt da, men absolutt solid. Det var Acta Graco, hvis jeg ikke husker helt feil. Jeg hadde ikke giddet å ta med sete. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Bilstol til femåring i USADu kan jo maile http://www.babysaway.com/ og høre hva slags seter de har for utleie. Og så be familien din om å plukke opp ett før dere kommer. |
|
|
|
#4 |
|
trenger lading
|
Sv: Bilstol til femåring i USA
Nei, det blir nok at vi sitter på her og der med onkel/tante og søskenbarna mine. Så det er griet at den er enkel å flytte rundt på.
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Bilstol til femåring i USAI New York er det såvidt jeg vet påbudt med sete til 5-åringen (det var i allefall det vi hørte). Da vi leide bil leide vi også sete. Puter med rygg koster ikke allverdens over-there.
|
|
|
#6 |
|
trenger lading
|
Sv: Bilstol til femåring i USA
Jeg "håpte" egentlig det var påbudt, men var ikke sikker. Kom akkurat på at søskenbarnet mitt har en gutt på snart 3 år, og han skal sikkert ha et slikt sete etterhvert... Så kanskje jeg kunne overtale henne til å kjøpe litt tidligere enn hun har tenkt, og jeg spytte inn litt...
|
|
![]() |
|
|