Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Siv Jensen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-02-09, 10:10   #11
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Siv Jensen

Asså - Siv Jensen er ung og relativt pen enda. Relativt ung ihvertfall. Hun ser ok ut på tv og det vekker tillit hos dn jevne FrP velger. (Jeg har ikke så høye tanker om den jevne FrP velger, det er det nærmeste jeg kommer å være rasist).

Sålenge Siv Jensen er ung og pen så vil folk like henne til en viss grad og fortsette å "stemme på Hagen". (Jeg har et klart inntrykk av at alle som stemmer på dette partiet uansett kommune eller stortingsvalg og uansett hvor i landet føler at det stemmer på Hagen).

Men Siv Jensen er den fremste kandidaten på Kvinne Som Skal Bli Grusomt Rivjern Og Uspiselig I Overgangsalderen TM jeg noengang har sett. Hun kommer til å bli en sånn sur glefsende angstbiter som det vi ser de første tegnene til nå. Og det er jo totalt usjarmerende.

Og dermed kommer det til å synke inn etterhvert som Hagen har vært borte lenge nok og Siv er blitt kjerring at folk stemmer på hu sure. Og jeg tror ikke den jevne FrP velger kommer til å stemme på en sur kjerring. Uansett hvor mye hun prøver å se ut som Kristin Halvorsen. (Eller Skvetten for oss som vet hvem hun egentlig etterligner).

Og Siv Jensen er en formidabel revirdanner. Hun kommer ikke til å trekke seg. Og FrP er ikke slik skrudd sammen at man kan kaste en leder. Hun kommer også til å holde alt som kan minne om en seriøs konkurrent langt unna.

Ergo - Siv Jensen er det beste som har skjedd FrP. for i takt med hennes biologiske klokke tikker partiet seg nedover på meningsmålingene.

Hipp hurra.

Nå kan de som ønsker få sende tyttebær. :velkommen:

Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:51.