|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Vis meg ditt drømmekjøkkenDeres kjøkken er ganske likt et vi har innhentet tilbud på, Nenne. Veldig flott!
![]() |
#42 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Vis meg ditt drømmekjøkkenVi har Nettoline kjøkken. Synes det er veldig fint egentlig!
Enten går det bra, eller så går det over. Sist redigert av Nessie : 23-02-09 kl 19:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Vis meg ditt drømmekjøkkenJeg liker veldig mye av kjøkken egentlig, kjenner jeg. Drømmekjøkkenet mitt er nok ikke det mest tradisjonelle, men flere her har sett det før. Nemlig LaBangas gamle kjøkken. Rødt høyglans og optimalt sett industribelegg på gulvet også. (Det husker jeg ikke om LaBanga hadde)
![]() |
#46 |
heimføing
|
![]() Sv: Vis meg ditt drømmekjøkkenLaBangas knallrøde er min favoritt også. De hadde linoleum på gulvet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vis meg ditt drømmekjøkkenguniss: Fint kjøkken dere har. Liker det at skapene står på benken om du skjønner. Kult med den varianten med mørkt tre langs veggen også.
![]() |
#48 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Vis meg ditt drømmekjøkkenHer er mitt kjøkken, som også foreløpig er mitt drømmekjøkken
![]() |
#49 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Vis meg ditt drømmekjøkkenHer er inni kjøkkenkroken. Det er ikke så stort men føler vi har nok skapplass foreløpig i alle fall
![]() |
#50 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Vis meg ditt drømmekjøkkenOg så har vi spisebordet. Ser jo hjørnet av benkeutstikket i bildet her sånn for orienteringens skyld.
![]() |
#55 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Vis meg ditt drømmekjøkkenSå fint kjøkken Guniss! Kult med alle småskuffene! Men hvorfor iallverden drømmer du om et annet kjøkken? Det dere har er jo finere.
![]() |
![]() |
#56 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Vis meg ditt drømmekjøkken
Det er bare jeg som er tøysete.
![]() |
#57 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vis meg ditt drømmekjøkkenMjau: Lekkert, wow!
![]() |
#58 |
Aktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() |
![]() Sv: Vis meg ditt drømmekjøkkenHer er mitt drømmekjøkken! |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Vaklende
|
![]() Sv: Vis meg ditt drømmekjøkkenGardenia og dere andre, når dere angir drømmekjøkken, er det utseendet og "følelsen" fere drømmer om? Eller ser dere også på den praktiske delen, kjøkkenet som "verksted" med praktiske løsninger, perfekte avstander mellom ditt-og-datt etc? |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Aktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() |
![]() Sv: Vis meg ditt drømmekjøkken
|
![]() |
![]() |
![]() |