Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vis meg ditt drømmekjøkken

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-09, 14:35   #41
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg ditt drømmekjøkken

Deres kjøkken er ganske likt et vi har innhentet tilbud på, Nenne. Veldig flott!

Vi har også innhentet tilbud på samme innredning som Dani har fra Kvik. Spennende å se prisforskjellene. Vi skal også hente tilbud på Lidingø-kjøkkenet fra Ikea.

Kvik-butikken her i fjorden har elendig service, men det er jo veldig mye billigere enn HTH og Sigdal da.

Gammel 23-02-09, 18:58   #42
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har Nettoline kjøkken. Synes det er veldig fint egentlig!
Men akkurat nå kunne jeg tenkte meg hvitt kjøkken. Jeg er sånn som skifter smak hver 3.-4. år.

Det jeg liker med vårt kjøkken er plassen. Både plassen å bevege seg på, benkplass og alle de 22 skuffene mine!
Samt at det er ganske luftig. Jeg hadde nok ikke valgt et mørkt kjøkken, hadde det sist gang og blir fortere lei det enn lyst tror jeg.

Enten går det bra, eller så går det over.

Sist redigert av Nessie : 23-02-09 kl 19:06.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 19:05   #43
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kunne tenkt meg hvitt i kombinasjon med valnøtt benkplate, noe alà dette:

Gammel 23-02-09, 19:24   #44
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Må få tatt bilde jeg nå...
:treig i avtrekkern:

Gammel 23-02-09, 19:35   #45
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker veldig mye av kjøkken egentlig, kjenner jeg. Drømmekjøkkenet mitt er nok ikke det mest tradisjonelle, men flere her har sett det før. Nemlig LaBangas gamle kjøkken. Rødt høyglans og optimalt sett industribelegg på gulvet også. (Det husker jeg ikke om LaBanga hadde)

Masser av skuffer er også alfa og omega.

Gammel 23-02-09, 19:42   #46
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

LaBangas knallrøde er min favoritt også. De hadde linoleum på gulvet.
Håper å få råd til å fornye kjøkkenet mitt til neste år, det er delvis fra 1955 og delvis fra 1978 salig blanding.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 20:16   #47
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

guniss: Fint kjøkken dere har. Liker det at skapene står på benken om du skjønner. Kult med den varianten med mørkt tre langs veggen også.

Gammel 23-02-09, 23:05   #48
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Her er mitt kjøkken, som også foreløpig er mitt drømmekjøkken

Tatt fra stuesiden. Spisebord til høyre og hall til venstre. Og så kan dere skimte min KA borti hjørnet der..

Gammel 23-02-09, 23:07   #49
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Standard

Her er inni kjøkkenkroken. Det er ikke så stort men føler vi har nok skapplass foreløpig i alle fall
Er veldig glad i benkeplaten vår som er i kompositt.

Gammel 23-02-09, 23:09   #50
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Standard

Og så har vi spisebordet. Ser jo hjørnet av benkeutstikket i bildet her sånn for orienteringens skyld.
Jeg som har tatt bildene altså!
Ser også peisen i hjørnet der, og så kan man skimte peisen på stua og. Den er i en større utgave av kjøkkenpeisen. Bildet av dråpen er det mannen som har tatt for noen år siden.

Gammel 24-02-09, 08:47   #51
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Wow! Stilig leilighet dere har Mjau!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 09:10   #52
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

KJempefin leilighet, mjau! - Og den parketten? Me like!

Gammel 24-02-09, 09:11   #53
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Rydda for anledningen eller Mjau?

Gammel 24-02-09, 09:11   #54
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

(Det er et hus, ikke leilighet. )

Gammel 24-02-09, 12:31   #55
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Så fint kjøkken Guniss! Kult med alle småskuffene! Men hvorfor iallverden drømmer du om et annet kjøkken? Det dere har er jo finere.

Mjau: Er det bambusgulv dere har?

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 12:59   #56
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Så fint kjøkken Guniss! Kult med alle småskuffene! Men hvorfor iallverden drømmer du om et annet kjøkken? Det dere har er jo finere.

Det er bare jeg som er tøysete.
Og veldig sånn at jeg går lei av ting. For jeg trives utrolig godt med kjøkkenet vårt!
Det er en grunn til at jeg ikke kan kjøpe dyre møbler og interiørting liksom, for etter noen år har jeg så lyst på nytt.

Gammel 24-02-09, 13:59   #57
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Mjau: Lekkert, wow!

Gammel 24-02-09, 15:03   #58
Gardenia
Aktiv

Gardenia sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Gardenia har et hav av muligheter foran seg
Standard

Her er mitt drømmekjøkken!

Kvänum Kjøkken:

Gardenia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 15:20   #59
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Gardenia og dere andre, når dere angir drømmekjøkken, er det utseendet og "følelsen" fere drømmer om? Eller ser dere også på den praktiske delen, kjøkkenet som "verksted" med praktiske løsninger, perfekte avstander mellom ditt-og-datt etc?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 15:31   #60
Gardenia
Aktiv

Gardenia sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Gardenia har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Gardenia og dere andre, når dere angir drømmekjøkken, er det utseendet og "følelsen" fere drømmer om? Eller ser dere også på den praktiske delen, kjøkkenet som "verksted" med praktiske løsninger, perfekte avstander mellom ditt-og-datt etc?

Det tar vi når vi kommer sålangt!
I første omgang er det kjøkkentype ,stil og farge vi ser etter og drømmer om først!
men, ellers synes jeg bildet jeg la frem beskriver godt hvilket kjøkken jeg drømmer om; Kjøkken øy med god plass til store skuffer og skap, Stort innfellt side by side kjøl , vedfyrt peis og veggskap kun på en vegg som på bildet.
Resten av detaljer og mer praktiske løsninger har vi hittil ikke tenkt så mye på.

Gardenia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:23.