|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
guru advisor
|
Sv: Rekkehusgutt (VG)
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#43 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Rekkehusgutt (VG)Var bra den jeg leste om at Dronningen var litt skeptisk til han, for han var ikke språkmektig og hadde ikke høyere utdannelse.
|
|
|
#44 |
|
Har tro på forbedring
|
Så du synes ikke du ser deg selv på gallamiddag på slotte altså? *tørrprate med Håkon og Mette-Marit*
|
|
|
#45 |
|
Epikur
|
Sv: Rekkehusgutt (VG)Nei, det er litt av et steg ned å gå fra brasiliansk datter av tyske nazister til en real fyr fra rekkehus. :skingrestemme:
|
|
|
#46 |
|
guru advisor
|
Tørrprate med med Haakon og MM tror jeg i og for seg ville vært piece of cake. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rekkehusgutt (VG)Fnis - de vil vel etterhvert få slottsunger som er halvt rekkehus'ske
|
|
|
|
#49 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Tror jeg blir litt slik
|
|
|
#50 |
|
Glamorøs
|
Sv: Rekkehusgutt (VG)Jeg syns forsiden til Dagbladet var enda bedre, med sjarmerende uttalelse fra "svensk kongehusekspert" Carl Erik Grimstad: "Syv års læretid er noe annet enn å ta toget rett inn i et kongelig samboerskap, rett fra Quart-festivalen"
|
|
|
#51 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rekkehusgutt (VG)Jeg var villabarn, så skilte foreldrene mine seg og jeg ble et stakkars rekkehusbarn
|
|
|
#55 |
|
Introvert optimist
|
Mette-Marit er ikke fin nok for meg i hvert fall, så hvis en av guttene skulle være så ute på ville veier at de rotet seg borti Ingrid Alexandra eller Gud forby en av Behn-døtrene, så tror jeg at jeg måtte meldt ham ut av familien.
|
|
|
#56 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Rekkehusgutt (VG)Det var en tung dag for min far (villamann) da Håkon giftet seg med Mette Marit (quartfestivalberte som toger inn i kongefamilien.) Han mente med hånda på hjertet at Håkon burde ha giftet seg med Victoria.
|
|
|
#57 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Passiv
|
Sv: Rekkehusgutt (VG)Blokkunge? |
|
|
|
#60 |
|
|
Uff, ja. Brasiliansk datter av tyske nazister. Det vil si, jeg sliter med å finne ut hva du egentlig prøver å si er galt her. Brasiliansk? Eller datter av nazister?
|
|
|
|
![]() |
|
|