Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Har du uvenner i rl?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Har du uvenn(er) i rl?
Ja, jeg har uvenner, men det er ikke min skyld. 10 11,90%
Nei, jeg har ikke uvenner, men det er ikke min skyld. 4 4,76%
Ja, jeg hadde en uvenn, men vi buuuuet ham ut. 3 3,57%
Nei, jeg er for blomster og kjærlighet og fred. 10 11,90%
Ja. En jeg plager hele tiden. Fordi han fortjener det. 1 1,19%
Nei. 49 58,33%
Ja. (krever utdyping) 6 7,14%
Uvenn!? Kom hit så skal jeg vise deg uvenn, jeg!! 1 1,19%
Deltakere: 84. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-02-09, 09:45   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du uvenner i rl?

Det kommer poll.

Jeg, i min enfoldighet, trodde at voksne mennnesker ikke hadde uvenner. For meg er det en Ricki Lake-problematikk. Jeg ser for meg bitching og buuuuing og hele pakka.
Man har folk man ikke liker så godt og man har folk man ikke tilbringer tid med. Men uvenner?
Har man det?

Nå definerer vi sikkert uvenner på mange forskjellige måter, men dere får svare ut fra deres egen definisjon. Dette er på skravlerommmet, så så veldig høytidelig er det ikke.

Gammel 26-02-09, 09:46   #2
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du uvenner i rl ?

Nei. Enig med deg, det er Ricki Lake-problematikk. For meg er det ekstremt lang mellom å ikke komme overens med noen og å være uvenner.

Gammel 26-02-09, 09:48   #3
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ingen uvenner IRL. Derimot har jeg mange gode venner.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 09:48   #4
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du uvenner i rl?

Nei, folk jeg ikke vil omgås, fjerner jeg fra livet mitt.

Gammel 26-02-09, 09:49   #5
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Nei, jeg har ingen. Er jo ikke alle jeg har like god kjemi med men de jeg ikke har så god kjemi med er ikke uvenner heller.

Gammel 26-02-09, 09:50   #6
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Utrolig viktig poll, kjenner jeg.

Gammel 26-02-09, 09:50   #7
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det bruker jeg ikke energien på. Er det noen jeg ikke vil ha omgang med, så kutter jeg dem ut.

Gammel 26-02-09, 09:50   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei. Hadde maaange i fjortistiden, åh herregud så dramatiske vi var. I mitt voksne liv har jeg heldigvis aldri hatt noen og regner ikke med å få noen heller. Har jo selvsagt av og til større eller mindre uoverensstemmelser med folk, men det blir jo ikke akkurat rent uvennskap.

Gammel 26-02-09, 09:51   #9
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Nei, folk jeg ikke vil omgås, fjerner jeg fra livet mitt.

Si det med litt sånn italienskpreget engelsk, mens du stryker den lille bikkja di over hodet.

Gammel 26-02-09, 09:52   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 26-02-09, 09:52   #11
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Har ingen uvenner, men det er ihvertfall ei jeg kjenner som jeg vil klassifiserer som et jævla stort mehe/nek/dust.
Vi er ikke uvenner, men heller ikke bestiser.

Eller vi har faktisk vært i en disputt engang hvor hun sto og skrek utenfor hos meg til datteren min og et par andre jenter. Da var det like før en catfight. Jeg nøyde meg med å stikke pekefingeren oppi ansiktet hennes og ba henne ta seg sammen. At jeg ikke eksploderte helt er meg et under.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 09:52   #12
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Si det med litt sånn italienskpreget engelsk, mens du stryker den lille bikkja di over hodet.

Gammel 26-02-09, 09:53   #13
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Ja, jeg hadde en uvenn, men vi buuuuet ham ut.

Måtte bare.
Gjør som Sitron. Har man venner som bare gjør livet vanskeligere, kutter man dem ut. Man bruker ikke masse energi på dem.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 09:53   #14
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Selv er jeg selvsagt for blomster og kjærlighet og fred. På min egen kranglete måte, riktig nok, men likevel.
Og hvis jeg først skulle vært uvenn med noen hadde jeg selvsagt valgt en ekstrem Ricki Lake-variant. Hvis ikke hadde det føltes totalt bortkastet.

Gammel 26-02-09, 09:55   #15
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Nevnte jeg at jeg er syk i dag? Forskjøla vil vel noen kalle det, men for meg er det så syk som jeg blir, så jeg er hjemme og lager meget interessante poller istedet for å dra på jobb.

Gammel 26-02-09, 09:55   #16
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nope, ikke egentlig?
Det er noen jeg er bedre venner med enn andre, men jeg føler ikke jeg er uvenn med noen i grunn.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 09:58   #17
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei jeg har ingen uvenner. Jeg har fast tro på at man kan få et fungerende forhold til ethvert menneske dersom avstanden er passe. For noen mennesker gjelder det at avstanden er sånn at man kan møtes mange ganger i uken, for andre mennesker fungerer det best om man sees en gang hvert tiår.

Folk jeg ikke liker holder jeg meg unna og jeg har hatt kollegaer som jeg ikke liker på et personlig plan, men man greier jo å ha et greit arbeidsforhold likevel.

Gammel 26-02-09, 09:59   #18
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Det kan jo forresten være at folk er uvenner med meg, uten at jeg bryr meg katta om dem. Det er nok mer sannsynlig, ja.

Gammel 26-02-09, 10:00   #19
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Nei, jeg har ikke uvenner. Regner meg som en omgjengelig person og har et godt forhold til mine medmennesker.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 10:01   #20
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg har ingen uvenner IRL. Derimot har jeg mange gode venner.

Signerer denne.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:11.