|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Avsporing fra "Ville du kysset denne mannen?"Han har vært kjent i åresvis, i alt fra dårlige sitcoms, til underholdningsprogrammer osv.
|
|
|
#25 |
|
Glamorøs
|
Sv: Avsporing fra "Ville du kysset denne mannen?"
Da kan jeg si: Usjarmerende liten kar er han uansett legning.
|
|
|
#26 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Avsporing fra "Ville du kysset denne mannen?"Han er definitivt fortsatt pulbar ja!
|
|
|
#27 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Avsporing fra "Ville du kysset denne mannen?"Jeg har tenkt tanken tidligere, så jeg er ikke overrasket.
|
|
|
#28 |
|
Guardian of the galaxy
|
|
|
|
#29 |
|
Glamorøs
|
Kanskje det tar tid å forstå det selv, ikke at man er redd for reaksjonene?
|
|
|
#30 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avsporing fra "Ville du kysset denne mannen?"En flott kar uannsett om han liker menner eller damer
|
|
|
|
#31 |
|
Guardian of the galaxy
|
Ja, til en del så er det nok kanskje det som er grunnen ja. Det tenkte jeg ikke på. Men jeg tror likevel at mange venter svært lenge etter de har forstått det selv, fordi de er redde for reaksjonene utenfra.
|
|
|
#32 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, en kollega nevnte det og da ringte det noen bjeller hos meg og, faktisk.
|
|
|
#34 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Avsporing fra "Ville du kysset denne mannen?"Jeg tenker at han sikkert har visst det lenge og at greia er mer om han skal være åpen om det. - Selv om man er en offentlig person, så trenger man jo ikke å være offentlig med legning, liksom.
|
|
|
#35 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avsporing fra "Ville du kysset denne mannen?"Jeg er litt overrasket over at homofili fortsatt er nyhetsstoff. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Sviiisj!!
|
Ja, det er jeg enig i. Men han har liksom vært nokså frempå i media selv, om singeltilstanden sin. Nesten så han har annonsert etter dame på TV. Og gjort det til en del av greia si. Og da blir det jo litt relevant likevel, kanskje?
|
|
|
#38 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Avsporing fra "Ville du kysset denne mannen?"Altså, for hans egen del også. Sånn at alle skjønner at nå annonserer han ikke etter damer lengre, men menn derimot. Blir litt mindre sorteringsarbeid da.
|