|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
Se resultatene: Har du uvenn(er) i rl? | |||
Ja, jeg har uvenner, men det er ikke min skyld. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
10 | 11,90% |
Nei, jeg har ikke uvenner, men det er ikke min skyld. |
4 | 4,76% |
Ja, jeg hadde en uvenn, men vi buuuuet ham ut. |
3 | 3,57% |
Nei, jeg er for blomster og kjærlighet og fred. ![]() |
10 | 11,90% |
Ja. En jeg plager hele tiden. Fordi han fortjener det. |
1 | 1,19% |
Nei. |
49 | 58,33% |
Ja. (krever utdyping) |
6 | 7,14% |
Uvenn!? Kom hit så skal jeg vise deg uvenn, jeg!! |
1 | 1,19% |
Deltakere: 84. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Passiv
|
![]() Sv: Har du uvenner i rl?Jeg krysset på JA, men det er feil |
![]() |
![]() |
#62 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du uvenner i rl?Altså, det er en ekskompis av mannen min som også er fadder til eldstemann.... Han vil jeg aldri snakke med igjen etter endel dritt han har gjort mot mannen min. (Av økonomisk art) Jeg blir faktisk kvalm og uvel hvis jeg ser han. Jeg kommer aldri til å ha noe med han å gjøre igjen. Ikke mannen min heller for den saks skyld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
|
![]() Sv: Har du uvenner i rl?
Jeg hadde antageligvis prøvd å snike meg ut bakdøra, tenker jeg.
Åh. Ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Guardian of the galaxy
|
Jeg vet ikke helt jeg. Hvis du ikke oppfører deg som om du er uvenn med noen så er du vel ikke det da? Når man velger å demonstrere sin misnøye så tar man jo aktivt del i uvennskapet? Gjør man ikke det da? Og jeg sier ikke at det er galt. Jeg sier bare at man tar aktivt del i det. Og at for mange er det veldig naturlig å reagere med å redemonstrere hvis den andre parten gjør det først.
Og det er jo fint. Jeg forsøker ikke å si til deg: "Fysj på deg! Du har en uvenn, det er teit! Og det er din skyld! :hoven: "
![]() |
#65 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Har du uvenner i rl?Men det ligger nok også noen klare forskjeller i definisjonene her. Jeg er ikke uvenner med nabodama bare fordi vi begge vet at vi ikke liker hverandre. Mens andre kanskje vil si at de er det i samme situasjon.
![]() |
#66 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Har du uvenner i rl?Ja, men det er ikke min skyld. Kusinen min, som også tok på seg forloverrollen da min egentlige forlover reiste på hyttetur (jada
![]() |
![]() |
#67 |
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du uvenner i rl?Jeg har en som sluttet å være venner med meg over natta. Hennes betingelse for videre vennskap var at jeg skulle være uærlig og illojal mot en annen venn. Noe jeg ikke var villig til.
![]() |
#70 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Har du uvenner i rl?Men altså, om det er noen som har vært ondskapsfull og slem mot meg, og jeg har mistet all respekt for personen og misliker dem sterkt.
![]() |
#71 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du uvenner i rl?Har ikke uvenner, men har mennesker som jeg har kuttet ut. Jeg har lang lunte, men idioti orker jeg bare ikke. :enkel:
![]() |
#72 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Har du uvenner i rl?Jeg har ingen uvenner, tror jeg - men det finnes mennesker jeg misliker å være sammen med, så dermed unngår jeg så langt det lar seg gjøre å oppsøke disse.
![]() |
#73 |
Guardian of the galaxy
|
Jeg tenker at å være uvenn er en aktiv ting. Man går inn for å være uvenner.
![]() |
#74 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Har du uvenner i rl?Jeg vet ikke om jeg mener det jeg mener lengre, så ikke skift definisjoner ut ifra hva jeg skriver. Huisk at jeg er febersyk og sånn.
![]() |
#75 |
Einsam
|
![]() Sv: Har du uvenner i rl?Uvenn eller ikke komme overens med, det kommer vel an på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
frakoblet
|
![]() Sv: Har du uvenner i rl?Jeg er litt usikker på defininsjonen av uvenn, men jeg kan fortelle at jeg har ett menneske jeg ikke snakker med og har brudt all kontakten med for noen år siden. Eller - helten brøt kontakten med ham fordi han ødela mellom oss, og satte oss opp mot hverandre. Jeg møtte ham på en fest en stund etter, og han passerte meg med to cm og overså meg fullstendig. Jaja, greit for meg. Det er kanskje en uvenn, for jeg forakter ham intenst. Renspikket psykopat, er han.
![]() |
|
|