|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
| Se resultatene: Var du dramaqueen som fjortis? | |||
| Jeg var så dramaqueen at jeg nesten ble medisinert for bipolaritet |
|
6 | 4,84% |
| Jeg var kun dramaqueen på fest (påvirket tilstand) |
|
11 | 8,87% |
| Jeg var dramaqueen i kjærlighetsspørsmål |
|
16 | 12,90% |
| Jeg var dramaqueen i venninnespørsmål |
|
9 | 7,26% |
| Jeg var dramaqueen når det gjaldt kropp og klær |
|
8 | 6,45% |
| Jeg var dramaqueen i forhold til foreldre |
|
35 | 28,23% |
| Jeg var dramaqueen i forhold til skole/oppgaver/arbeid |
|
8 | 6,45% |
| Jeg var ikke dramaqueen, men like laidback da som nå |
|
60 | 48,39% |
| Jeg prøvde være dramaqueen for å passe inn, men mislykkes |
|
7 | 5,65% |
| Jeg hadde ingen venner/annet |
|
7 | 5,65% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 124. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Var du dramaqueen som fjortis?Var dramaqueen på hjemmebane, bare spør mamma.
|
|
|
|
#43 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Var du dramaqueen som fjortis?I følge min mor trodde jeg i en alder av 12 at jeg hadde modenheten til en 40-åring |
|
|
|
|
|
#44 |
|
By the Sea
|
Sv: Var du dramaqueen som fjortis?
|
|
|
#45 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Var du dramaqueen som fjortis?Ingen dramaqueen her, nei.
|
|
|
#48 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Var du dramaqueen som fjortis?Aporpos bursdagsdramaqueen. I går kanalhoppet jeg innom MTV i en reklamepause. Det var det My sweet 16, altså om bortskjemte fjortisjenters 16-årsdag. En jente der fikk, på bursdagen sin, en råkul bil levert foran skolen. Hun fikk helt hysterisk anfall, foran kamera. Ropte og skrek til moren om hvor mye hun hatet henne, hvordan hun hadde ødelagt HELE festen, siden det jo var DER bilen skulle leveres. Hun var helt hysterisk og jeg fikk virkelig lyst til å hoppe gjennom skjermen og fiskedaske henne noe innihampen. Maken til bortskjemt drittunge!
|
|
|
#50 |
|
Mother of Dragons
|
Men var ikke de fleste de da? Jeg kan egentlig bare komme på én jente i min temmelig store omgangskrets som var litt sånn og det var nå bare på en og annen fest.
|
|
|
#51 |
|
By the Sea
|
Sv: Var du dramaqueen som fjortis?Laidback er vel egentlig ikke et ord jeg forbinder med verken egen tenåringstid eller tenåringer generelt.
|
|
|
#52 |
|
|
Sv: Var du dramaqueen som fjortis?Jeg var kynisk, sarkastisk og opptatt av at det skulle være færrest mulig likhetspunkter mellom meg og de som var poppis, samtidig som jeg stort sett fikk toppkarakterer uten å gjøre en skit for det. Jo, jeg var nok rimelig laidback. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
By the Sea
|
One of a kind du, vet du, aC!
|
|
|
#55 |
|
By the Sea
|
Sv: Var du dramaqueen som fjortis?Nei, å gå utifra at folk snakker bullshit, er vel i drøyeste laget.
|
|
|
#56 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
By the Sea
|
Nei, det kan jeg skrive under på...
|
|
|
#59 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Var du dramaqueen som fjortis?Haha.. jeg lurer på hva rektor og inspektør på ungdomsskolen hadde sagt om de nå så at jeg innrømmer at jeg var dramaqueen dengang. Og engelsklæreren ikke minst. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Fjott
|
Jeg rakk da visst begge deler.
|