Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Var du dramaqueen som fjortis?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Var du dramaqueen som fjortis?
Jeg var så dramaqueen at jeg nesten ble medisinert for bipolaritet 6 4,84%
Jeg var kun dramaqueen på fest (påvirket tilstand) 11 8,87%
Jeg var dramaqueen i kjærlighetsspørsmål 16 12,90%
Jeg var dramaqueen i venninnespørsmål 9 7,26%
Jeg var dramaqueen når det gjaldt kropp og klær 8 6,45%
Jeg var dramaqueen i forhold til foreldre 35 28,23%
Jeg var dramaqueen i forhold til skole/oppgaver/arbeid 8 6,45%
Jeg var ikke dramaqueen, men like laidback da som nå 60 48,39%
Jeg prøvde være dramaqueen for å passe inn, men mislykkes 7 5,65%
Jeg hadde ingen venner/annet 7 5,65%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 124. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-02-09, 19:01   #41
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Var du dramaqueen som fjortis?

Litt dramaqueen på fest og i kjærlighet, men mest rockebabe.

Gammel 26-02-09, 19:07   #42
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Var dramaqueen på hjemmebane, bare spør mamma.
Eller venninnen hennes. Tror dem vet det meste.

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 19:09   #43
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

I følge min mor trodde jeg i en alder av 12 at jeg hadde modenheten til en 40-åring , så nei, ikke noe drama her.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 19:09   #44
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Jeg spår at de fleste kommer til å si de var laidback.

Selfølgelig.

Jeg var dramaqueen på fest i en periode. Jeg har absolutt ikke alltid vært laidback - det ligger ikke for meg å surfe på det jevne.

Men nå er jeg cool og laidback, seff. Sånn for det meste. Ihvertfall ute blant folk. (...men ikke spør mannen min.)

Gammel 26-02-09, 19:14   #45
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Ingen dramaqueen her, nei.

Gammel 26-02-09, 19:24   #46
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var dramaqueen i forhold til mine foreldre. Og så var og er jeg bursdagsdramaqueen.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 19:26   #47
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ikke som jeg kan huske.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 19:27   #48
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Aporpos bursdagsdramaqueen. I går kanalhoppet jeg innom MTV i en reklamepause. Det var det My sweet 16, altså om bortskjemte fjortisjenters 16-årsdag. En jente der fikk, på bursdagen sin, en råkul bil levert foran skolen. Hun fikk helt hysterisk anfall, foran kamera. Ropte og skrek til moren om hvor mye hun hatet henne, hvordan hun hadde ødelagt HELE festen, siden det jo var DER bilen skulle leveres. Hun var helt hysterisk og jeg fikk virkelig lyst til å hoppe gjennom skjermen og fiskedaske henne noe innihampen. Maken til bortskjemt drittunge!

Gammel 26-02-09, 19:33   #49
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åkei, bursdagsdramaqueen er jeg ikke. Men jeg har visse forventninger knyttet til bursdager som det ikke er så dumt å innfri. Og så har jeg fått selvinnsikt med alderen.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 19:51   #50
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Jeg spår at de fleste kommer til å si de var laidback.

Men var ikke de fleste de da? Jeg kan egentlig bare komme på én jente i min temmelig store omgangskrets som var litt sånn og det var nå bare på en og annen fest.

Gammel 26-02-09, 19:59   #51
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Laidback er vel egentlig ikke et ord jeg forbinder med verken egen tenåringstid eller tenåringer generelt.
Jobber med tenåringer og selv om det selvfølgelig er et must å gi inntrykk av å være cool og laidback, er de fleste alltid litt på vakt - hva gjør de andre? Hva synes de om meg? Er jeg kul nok nå? Pen nok? Morsom nok? Flink nok? Populær nok?

Det er langt fra dramaqueen til laidback - og 100% laidback blir vel de fleste først i voksen alder? Det er jo den aller største bonusen med å bli eldre!

Gammel 26-02-09, 20:03   #52
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var kynisk, sarkastisk og opptatt av at det skulle være færrest mulig likhetspunkter mellom meg og de som var poppis, samtidig som jeg stort sett fikk toppkarakterer uten å gjøre en skit for det. Jo, jeg var nok rimelig laidback.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 20:06   #53
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg var kynisk, sarkastisk og opptatt av at det skulle være færrest mulig likhetspunkter mellom meg og de som var poppis, samtidig som jeg stort sett fikk toppkarakterer uten å gjøre en skit for det. Jo, jeg var nok rimelig laidback.

One of a kind du, vet du, aC!

Gammel 26-02-09, 20:10   #54
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

One of a kind du, vet du, aC!

Næh, det er jo lett å se her at mange andre var av samme typen i tenårene. Hvis man da ikke går ut i fra at folk bare snakker bullshit, da.

Gammel 26-02-09, 20:14   #55
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Standard

Nei, å gå utifra at folk snakker bullshit, er vel i drøyeste laget.

Men det er jo også en mulighet for at man legger ulike ting i begrepet laidback.
Om man automatisk er laidback fordi man ikke er dramaqueen, ja da har jeg vært laidback hele livet.

Men jeg legger i begrepet laidback at man er veldig trygg i seg selv og helt avslappet sosialt - og det var jeg ikke som tenåring.

Gammel 26-02-09, 20:18   #56
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Nei, det var ikke jeg heller. Fullstendig avslappet sosialt, altså. Og jeg ser jo at det virker som uhemmet skryt det jeg skrev, men det er ikke nødvendigvis en god ting å være superkynisk som fjortenåring, de kule ga jeg faen i fordi de var mine største plageånder, og å få bra karakterer uten å gjøre lekser gjør ikke akkurat at man lærer studieteknikk.

Gammel 26-02-09, 20:42   #57
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

og å få bra karakterer uten å gjøre lekser gjør ikke akkurat at man lærer studieteknikk.

Nei, det kan jeg skrive under på...

Gammel 26-02-09, 20:55   #58
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var dramaqueen i forhold til foreldre og skole. Jeg er glad for at jeg aldri skal bli fjortis igjen.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 20:56   #59
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Haha.. jeg lurer på hva rektor og inspektør på ungdomsskolen hadde sagt om de nå så at jeg innrømmer at jeg var dramaqueen dengang. Og engelsklæreren ikke minst.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 21:27   #60
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Jeg var for opptatt med å kline til å bli med på hylekoret på do. :tøs:

Jeg rakk da visst begge deler.

Jeg var så dramaqueen at jeg nesten ble medisinert for bipolaritet

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:09.