|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#323 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...
Det er nå vel du og dine likesinnede som tror at vaksiner er årsaken til alt dette her. Og ja, jeg er 100 % sikker på at det er ikke noen annen måte å forhindre barnesykdommer enn vaksiner for tiden. Det er det aller beste vi har.
|
|
#324 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Det rare er at jeg vet om flere vaksinemotstandere som hadde gjerne benyttet seg av en HIV-vaksine om det fantes. Jeg har spurt og flere har sagt at det ville de ha gjort. Og vet dere hva de sier årsaken er? Jo, HIV er farlig nemlig.
|
|
#325 |
|
Absolut ateist
|
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Man kan jo se på hva som har skjedd i Afrika de siste årene, med barna der, etter at man begynte storstilt vaksinering ...
|
|
#326 |
|
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...esme: ja alt er vår feil. |
|
|
|
|
#327 |
|
Ringskrømt
|
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Jeg vet om et menneske som ikke vaksinerer ungen fordi hun flere ganger hadde sendt mail uten å få svar på hva for skumle greier vaksinene inneholdt. Det var lixom bare så hemmelig, tydelig at noen hadde noe å skjule. |
|
|
|
|
#328 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Her har det skjedd litt ting siden sist ja. Eller ikke?
|
|
#329 |
|
Ringskrømt
|
Det er et valg jeg ikke kan respektere. Det er egoistisk, og det får meg til å tvile sterkt på dine vurderingsevner. |
|
|
|
|
#330 |
|
♥
![]() ![]() ![]() |
Har du lest alt da? Når tutta la ut linker gadd dere ikke lese. Hvorfor ikke? Jeg har mine grunner og står for dem. |
|
|
|
|
#331 |
|
Passiv
|
At jeg er enig med Esme er det ikke tvil om. |
|
|
#332 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jo, jeg leste, ganske mye faktisk. Satt og humret for meg selv.
|
|
#334 |
|
superbruker
|
Nei, jeg tror ikke at vaksinen vil holde mine barn friske frem til de dør av alderdom. Det er faktisk lite sannsynlig. Det jeg derimot tror er at de vil slippe å få farlige barnesykdommer som de i verste fall dør av som barn. At mine barn har astma og allergi har ikke noe med vaksinen å gjøre. Det er heller arv som er avgjørende for det. Når begge foreldrene har astma/allergi er det ca 70 % sannsynlighet at barna vil få det. Så det faktum at bare et av mine tre barn har fått astma og allergi vil jeg si er bra.
|
|
#335 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Mange som leste linkene som ble lagt ut a Tutta.
|
|
#336 |
|
På lukket avdeling
|
De ble jo lest masse av, leste du ikke hva som ble sitert derfra og inn hit? |
|
|
|
|
#337 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
'
|
|
#338 |
|
Bedreviter
|
|
|
|
|
|
#339 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Det sitter forøvrig nok en god del mennesker i norske fengsel som med utredning for ADHD og medisinering ille vært et helt annet sted i dag.
|
|
#340 |
|
Absolut ateist
|
Det er jo alle disse innenfor autismespekteret også. Før så var man bare "vanskelig", "åndssvak", "idiot" og andre, flotte betegnelser.
![]() |
| Emneord |
| vaksinasjonskonspirasjon |
|
|