Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva MÅ dere ha på dere om morgenen før dere føler at dere har stått opp?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-06, 09:05   #1
Plipp
Getting in tune

Plipp sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Linser , klær og kaffe!

Gammel 25-09-06, 09:10   #2
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er veldig mange ting jeg MÅ ha før jeg går ut av døra om morgenen. Det aller viktigste er å gre håret. Jeg har gjerne hårbørsten liggende ved siden av senga og må gre meg før jeg går i dusjen der jeg også vasker håret.

Gammel 25-09-06, 09:16   #3
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hårstrikk og BH.

Resten er det ikke nøye med
(linser før, men nå er jeg lykkelig lasik-operert )

Gammel 25-09-06, 09:21   #4
Albertine
Passiv

Standard

Gud, jeg er en slabbedask! Jeg har stått opp nå, føler jeg, fordi jeg har på meg klær og har spist frokost og har levert ungene i barnehagen. Men jeg har på meg gårsdagens klær, har ikke dusjet, og har ikke på meg BH... Jeg skal bruke dagen på å pakke og rydde, og gidder ikke styre så voldsomt før det, liksom. Men nå ser jeg at jeg er en SJUSKE!

Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 09:25   #5
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

BH og mascara.

... og som m^3 blir jeg forvandlet fra blytung sekk til virvelvind når jeg får på meg sko inne.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 12:02   #6
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ho ho, som dere fjonger dere. Jeg har stått opp når ræva er ute av senga. Til nøds, før jeg går ut døra, fjerner jeg det grønne i øyenkroken.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 20:32   #7
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Ho ho, som dere fjonger dere.

Fjong ja, der har du meg
Jeg har skapet fullt av raffe antrekk

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 22:35   #8
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Ho ho, som dere fjonger dere. Jeg har stått opp når ræva er ute av senga. Til nøds, før jeg går ut døra, fjerner jeg det grønne i øyenkroken.

YES!
JEg må ha en sånn spikerklemme (hva pokker heter de brune små) i luggen.
Så må jeg sette på kaffe og shine kjøkkenet. Dusje gjør jeg når jeg får tid eller om jeg skal ut.

Gammel 25-09-06, 09:26   #9
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Men nå ser jeg at jeg er en SJUSKE!

Da definerer du deg selv ganske enkelt som uoppstått, så kan du se ut som en sjuske så lenge du vil og som Tinetoff skriver - droppe all dårlig samvittighet for ikke å gjøre noe heller

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

... og som m^3 blir jeg forvandlet fra blytung sekk til virvelvind når jeg får på meg sko inne.

Ja ikke sant

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:46.