|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Metallica!!
|
Sv: Slutter man å være glad i noen?Jeg har sluttet å være glad i noen ja.
|
|
|
#62 |
|
Passiv
|
Sv: Slutter man å være glad i noen?
Jeg tror egentlig du sa det jeg tenkte men ikke fikk satt ord. |
|
|
|
#66 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Slutter man å være glad i noen?
Det har jeg heller ikke påstått. Men det går selvsagt an å slutte å være glad i noen. Det var det som var poenget mitt. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Slutter man å være glad i noen?Jeg vet faktisk ikke helt jeg. En eks jeg har, vi var sammen i 4 år for 17 år siden gjorde noe veldig utilgivelig da det ble slutt. I begynnelsen nesten hatet jeg han, og mente vel selv at jeg hadde sluttet å være glad i han. Men når skuffelsen over sviket var over, og han noen år senere tok kontakt for å beklage det som skjedde, så kjente jeg jo det at jeg fortsatt var glad i han og ønsket han alt godt. Og det er jeg den dag i dag.
|
|
|
#68 |
|
Pauset
|
Sv: Slutter man å være glad i noen?Kommer litt ann på. Om vedkomne har gjort grove overtramp, så tenker jeg at jeg syntes det er trist at ting ikke gikk, men jeg kan ikke akseptere alt. Om noen _velger_ å være kjipe eller gi beng i meg, så tenker jeg at de kanskje ikke hadde samme "følelser" for meg, som jeg hadde for dem. Trist, men ikke noe man kan styre. Og ja, jeg kan slutte å være glad i noen, men jeg har sjelden problemer med å omgås disse etterpå. Det meste går over her, selv om ting ikke vil bli akkurat det samme. Det må man såfall jobbe med. Jeg kan ikke helt se at jeg skal behøve være glad i noen som ikke er det i meg....og det er jeg egentlig litt glad for. |
|
|
|
![]() |
|
|