|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#103 |
|
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En venn er klar for å finnne en kjæresteJeg tar Kirsebær.
|
|
|
#104 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: En venn er klar for å finnne en kjæreste
Joda, det var flere gode tips, så ikke tenk på det.
|
|
|
#105 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: En venn er klar for å finnne en kjæresteNå som det begynte å bli moro....
|
|
|
#106 |
|
Pauset
|
Sv: En venn er klar for å finnne en kjæresteProblemet med "nettsjekking" er at det er så lett å ikke se skogen for bare trær.. eller hva det heter. Man får masse mail, noen er mer spennende enn andre og man siler de ut etter tilfeldige kriterier egentlig. Kommer helt ann på hvem andre som skriver da, og om de ordlegger seg rett osv. Blir egentlig ganske vanskelig, for man kan ende med å tro at man skal treffe en perfekt til slutt om man bare prøver nok, mens man kanskje egentlig har oversett noen som virkelig var bra, fordi man begynner bli blasert og mulighetene blir for mange. |
|
|
|
|
|
#107 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En venn er klar for å finnne en kjæresteSå varmt som hovedinnlegger snakker om den aktuelle, så burde hun nesten ha "beholdt" han selv. |
|
|
|
|
|
#108 |
|
Fullverdig medlem
![]() |
Sv: En venn er klar for å finnne en kjæresteEnig, Joika. Det kan nå et punkt når man blir litt lei. Og det er en uanstendig mengde nettmenn som har en rettskriving som 6-åringen min. Da fader min interesse ganske fort, gitt. Jepp, så fordomsfull er jeg.
|
|
|
#109 |
|
Pauset
|
Jeg er normalt ikke det, men når man har et utvalg et klikk unna, så blir det fort til at man tillater seg å plukke på filleting. Det er rett og slett ganske "ukoselig" moral som hersker på sånne nettsteder. Og man blir vant til det... så lei det. |
|
|
|
|
|
#110 |
|
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En venn er klar for å finnne en kjæresteEnig med Joika. Det er ikke lett å nettsjekke, og man blir lei av å både si og høre de samme frasene. Jeg sjekker ikke så veeeldig da, men man merker at det er en type menn som sikkert gjør at man ikke finner de gode. Ergo, så fortsetter jeg nok som singel
|
|
|
#111 |
|
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En venn er klar for å finnne en kjæresteEr ikke det enkleste å holde øynene oppe for potensielle kandidater (både du og han, Kirsebær,) og vente på at den rette personen dukker opp? |
|
|
|
|
|
#112 |
|
Fullverdig medlem
![]() |
Sv: En venn er klar for å finnne en kjæresteSnakker ikke om filleting, Joika. Snakker om personer som konstruerer ord og setninger man må vri hjernen på vrangen for å tolke betydningen av. Du skulle sett noen av henvendelsene jeg har fått... Man vet ikke om man skal le eller grine. Og det er ikke én og annen, det er veldig, veldig mange av dem som ikke kan skrive! Ord, tekst og formuleringsevne, skriftlig som muntlig, betyr mye for meg, jeg synes rett og slett det er sexy med mannfolk som har det i fingrene (
|
|
|
#113 |
|
Fullverdig medlem
![]() |
Men hvor lenge skal man vente på at vedkommende bare skal "dukke opp"? Når er det på tide å...*kremt*...forsere prosessen litt?
|
|
|
#115 |
|
Guardian of the galaxy
|
Ja, kjærlighet, spenning, forelskelse og samme mål i livet er rimelig oppskrytt. Jeg kan sikkert ta han selv.
|
|
|
#116 |
|
Egenial
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En venn er klar for å finnne en kjæresteJa, hvis du sier det så, Cherry.
|
|
|
#117 |
|
Pauset
|
Har sett mye av dette jeg også. Men jeg mener fortsatt at mange ikke klarer seg på "internettet" i denne settingen fordi de ikke skriver bra nok, og at man pga opplevelser før kanskje skuer hunden litt fort på hårene til tider. Og det er jo dumt. |
|
|
|
|
|
#118 |
|
Fullverdig medlem
![]() |
Sv: En venn er klar for å finnne en kjæresteKlart, noen er ordblinde, noen har dysleksi. Men ikke 7 av 10...
|
![]() |
|
|