|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#561 |
|
Snikende tiger
|
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Hvorfor bruke historien til å lære av, når man like greit kan gå gjennom akkurat det samme selv generasjon etter generasjon. Det er jo tross alt karakterdannende. Da er det kanskje ikke så rart at mange av oss er så ufine, vi har jo tross alt ikke hatt meslinger.
|
|
#562 |
|
Snikende tiger
|
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...
Ja, for det finnes alltid noen nek som ikke vaksinerer fordi Atle Johan Løvaas og hans likemenn sier det er faaaali.
|
|
#563 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Takket være denne diskusjonen har jeg i det minste kommet over mye interesant lesning
|
|
|
|
|
#564 |
|
♥
![]() ![]() ![]() |
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Ja og det er ikke dumme påstander han kommer med. Jeg velger å tro dette, så hva dere tror er opp til dere. Men får gjenta at det er ikke bare pga hans Sannhet om vaksiner jeg ikke vaksinerer.( altså boken som jeg har lest, ikke hva han Atle sa ) |
|
|
|
|
#565 |
|
Ferdig!
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Jeg har selv hatt effekt av akupunktur, men det er ikke det samme som at jeg velger å spille russisk-rulett med mine barns helse. |
|
|
|
|
#567 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Nei, det er tydelig at du ikke tar til deg noe som helst, selv ikke når fornuften banker på døren
|
|
#568 |
|
Keep calm and trot on
Men, atte, i dette tilfellet virker jo folkemedisinen helt flott
|
|
#570 |
|
Passiv
|
Jeg må si at jeg synes det er skremmende at noen velger å utsette sine barn og andre for potensielt dødelige sykdommer. Hadde dere vært i nærheten av meg med en eller annen ufarlig barnesykdom for noen år siden hadde jeg ikke overlevd den. |
|
|
#571 |
|
Keep calm and trot on
|
|
#572 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Du lurer på om folk er så ufine i virkeligheten som her. Jeg har lest og lest i denne tråden og tenkt at de aller fleste er veldig tålmodige og bruker fakta og er kildekritiske. De aller fleste betyr i dette tilfellet ikke deg og ikke tutta. Jeg synes rett og slett at det er fasinerende å se hvordan enkelte mennesker mangler evnen til å tenke klart og fornuftig med bakgrunn i hva historien har fortalt oss. |
|
|
|
|
#573 |
|
♥
![]() ![]() ![]() |
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Jeg sitter absolutt ikke på noe kjepphest. Jeg sier bare at jeg er skeptisk til vaksiner og stoler ikke på innholdet. Hva om de finner ut at dette faktisk stemmer om 10-20 år? At homeopatene faktisk har rett, at vaksiner kan skade og gi andre sykdommer enn de vaksineres mot. Hva sier dere da? Og så lenge myndighetene ikke pålegger vaksiner, så kan dere ikke si noe. |
|
|
|
|
#574 |
|
Tøff
|
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Bare sånn for å dra frem homeopati og hvorvidt jeg stoler på det; nei, på ingen måte. Jeg stoler ikke på noen som etter fem og et halvt år med deltidsstudier kan ta en ubeskyttet tittel og selge meg "medisiner" som baserer seg på prinsippet om at jo mer utvannet og utblandet det er, jo bedre er det. Dette igjen basert på en (vill) teori om at vannmolekyler husker.
|
|
#575 |
|
Peppy!
|
Vi kan si noe, men vi kan ikke gjøre noe. |
|
|
|
|
#576 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Jeg har ikke svart her tidligere, men du tar da viitterlig ikke bare et valg for dine barn, men for de uvaksinerte små som dine kan komme til å smitte? Hadde ditt barn smittet mitt da jenta mi var baby, hadde det jo vært ditt "valg". |
|
|
|
|
#577 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Obelix: den siden var jammen skremmende.
|
|
#578 |
|
www.bomulls.no
|
Og hvorfor det?? Jo, fordi NOEN fortsatt IKKE vaksinerer!! Så lenge det finnes besserwissere som tror at å ikke vaksinere er bedre enn å faktisk vaksinere, så blir vi ikke kvitt diverse sykdommer som dermed kan herje fritt hos de uvaksinerte, og vips - folk blir fortsatt utsatt for smitte, og er man uheldig kan man selvsagt bli syk selv om man er vaksinert!
Dåtten ♥ 2006, Fjåtten ♥ 2008 & Lyn fra klar himmel ♥ 2018 Some people just need a high-five. In the face. With a chair. Sist redigert av Bomull : 28-02-09 kl 15:29. |
|
|
|
|
#579 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
Du stoler ikke på at myndighetene oppgir riktig innhold? Vi har jo vist deg opptil flere ganger hva mmr-vaksinen inneholder, mens du hardnakket viser til hepatitt og influensavaksiner, og velger å tro at barnevaksinene inneholder det samme eller? Du fikk også forklart her hva de forskjellige hjelpestoffene betydde, og det var vel ikke så farlig, var det vel? I tillegg tror du på at personligheten til barna blir delvis ødelagt av vaksiner?
|
|
#580 |
|
♥
![]() ![]() ![]() |
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Nei jeg er egoistisk og veldig dum, så derfor stoler jeg ikke på helseinstituttet. |
|
|
![]() |
| Emneord |
| vaksinasjonskonspirasjon |
|
|