Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvor mye tar man for en ny ullgenser?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-09, 17:09   #21
Lita
Passiv

Standard

Sv: Hvor mye tar man for en ny ullgenser?

Opprinnelig lagt inn av VerIng, her.

Grunnen til at jeg skrev det er at mange selger nye ullklær som det stinker røyk av. Jeg har selv kjøpt ullbukser jeg har måtte vasket flere ganger for å få vekk lukta.

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg vil ikke kjøpe noe som er laget av stinkere. Fikk en kjole til Iben da hun var baby og greit nok at den situasjonen var ekstrem, men den lå ute i en plastpose til min mor fikk hentet den og den måtte gjennom tre runder med vask før den ble luktfri. Når man kjøper tøy som er fra et røyk-og dyrefritt hjem, så er man garantert ingen av ulumskhetene som KAN følge med.

Sorry! Jeg tenkte virkelig ikke så langt! Jeg ser den, absolutt! Min mor røyker, men det har aldri luktet av ting hun har strikket til ungene. Men jeg skal ikke lage det til en diskusjon!
Håper vi får se bilde!

Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 17:09   #22
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Og ja, genseren er strikket i et dyrefritt hjem og ligger nå i en skuff uten kattetilgang.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 17:11   #23
Lyppa

Lyppa sin avatar

Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lita, her.

Sorry! Jeg tenkte virkelig ikke så langt! Jeg ser den, absolutt! Min mor røyker, men det har aldri luktet av ting hun har strikket til ungene. Men jeg skal ikke lage det til en diskusjon!
Håper vi får se bilde!

Nei, det ser selvsagt forskjell på røykere. Om de røyker inne, og evnt hvor mye lukter.
Det var ikke ment som hets til strikkende røykere altså.

Gammel 28-02-09, 17:12   #24
Lyppa

Lyppa sin avatar

Standard

Bilde ligger nå et stykke ned i tråden på side 1.

Gammel 28-02-09, 17:14   #25
Lita
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av VerIng, her.

Nei, det ser selvsagt forskjell på røykere. Om de røyker inne, og evnt hvor mye lukter.
Det var ikke ment som hets til strikkende røykere altså.

Da er vi vel enige da!

Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 17:16   #26
Lita
Passiv

Standard

Den var kjempe fin!! Håper du får en god pris!
Start heller litt høyt og sett deg en minimum pris! Lykke til!

Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 17:38   #27
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lita, her.

Ja, bilde!!

Har det noe å si at den er strikket av en ikkerøyker? Får du mere penger da?

Når du åpner esken er det ikke mye tvil !! Er man allergiker kan man i tillegg bli syk av det. Det er nok ikke nødvendig å være i nærkontakt med den som røyker, det holder at man er i kontakt med tøyet.
Det er en ting jeg skal spørre etter heretter, så jeg synes den opplysningen var helt relevant.

Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 18:06   #28
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Siden dette ikke er en salgstråd får jeg spørre. Kommer du til å legge den ut for salg her på forumet? I såfall kan det godt være vi vil stå i kø. HE likte den godt.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 18:08   #29
Lita
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Når du åpner esken er det ikke mye tvil !! Er man allergiker kan man i tillegg bli syk av det. Det er nok ikke nødvendig å være i nærkontakt med den som røyker, det holder at man er i kontakt med tøyet.
Det er en ting jeg skal spørre etter heretter, så jeg synes den opplysningen var helt relevant.

Som sagt, jeg tenkte ikke så langt når jeg spurte, men jeg ser den nå.

Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 18:09   #30
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

jeg har "bestilt" en barnejakke i fanastrikk nå nylig og venter på den. den skal hun ha 800 kr for. syns det er verdt det.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 19:29   #31
Lyppa

Lyppa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Siden dette ikke er en salgstråd får jeg spørre. Kommer du til å legge den ut for salg her på forumet? I såfall kan det godt være vi vil stå i kø. HE likte den godt.

Det er bare å komme med bud. Vi har bestemt oss for at vi vil prøve å få 700,- for den. Det er halv pris av det jeg betalte for en maken genser i voksen størrelse medium.

Gammel 28-02-09, 19:48   #32
Lyppa

Lyppa sin avatar

Standard

Nå ligger genseren til salgs her på forumet.

Gammel 28-02-09, 19:51   #33
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den var rett og slett nydelig.

Gammel 28-02-09, 20:41   #34
Lyppa

Lyppa sin avatar

Standard

Ja, det synes jeg også! Synes slike tradisjonelle mønstre er så flotte.
Og jeg eeelsker min egen. Har aldri hatt varmere genser!

Gammel 28-02-09, 23:42   #35
Maijka
Nybegynner

Medlem siden: Feb 2009
Maijka har et hav av muligheter foran seg
Standard

Den var skikkelig fin Synd den ikke er i str 2 år

Maijka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:20.