Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-09, 16:03   #301
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)

Opprinnelig lagt inn av Optimist, her.

Hva har han gjort/ikke gjort nå?
Jeg sitter i morgenkåpe enda, ute er det 15 minus. Vi hadde lyst på ski i dag, men 15 blå er for kaldt. Dog er det nå blitt strålende solskinn, så etterhvert blir det i alle fall en tur ut i finværet. Om ikke annet for å rusle på butikken og kjøpe lørdagsgodteri.

Njesh, bare dusteteite ting.
Nå har vi vært ute på ski alle sammen, eller, Peder i pulk.
Så har vi spist pølser i lysthuset til mamma og pappa.

Når P våkner skal vi ræse en tur på Lade, og på Obs!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 16:57   #302
Lita
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Njesh, bare dusteteite ting.
Nå har vi vært ute på ski alle sammen, eller, Peder i pulk.
Så har vi spist pølser i lysthuset til mamma og pappa.

Når P våkner skal vi ræse en tur på Lade, og på Obs!

Det så veldig koselig ut!!

Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 19:29   #303
Skvetten
Passiv

Standard

Oppdaterer ipoden.

Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 21:13   #304
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

jeg kjeder meg

Gammel 28-02-09, 21:24   #305
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg ordner kake og lurer på hvor strykjernet er. Trenger bunadskjorta i morgen....hmm..

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 21:37   #306
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Hva skal jeg spise? Det lurer jeg på, kommer ikke på noe spennende og mannen er ikke i det kreative, ivrige hjørnet så jeg må vel finne på noe selv. Er det noe spennende på tv, tro? Skal se Uno, men er lenge til den begynner.

Gammel 28-02-09, 21:37   #307
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv

Lizzie sin avatar

Hvor: Oslo
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Oppdaterer ipoden.

Gammel 28-02-09, 21:59   #308
Skvetten
Passiv

Standard

Gliser fornøyd nå som ipoden inneholder dagesvis med musikk.

Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 22:16   #309
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sydd inn to bukser. Mannen og knerten har lagt seg, for knerten er fremdeles syk, så mannen ville lade opp til natten tror jeg.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 22:18   #310
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg ser High scholl musical 3 med jentene og nåler noe jeg skal sy.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 22:24   #311
Lynett
Aktiv

Lynett sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Lynett har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg er fyllasyk

Lynett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 22:38   #312
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jentene har hver sin overnattingsgjest og jeg venter på at de skal ta kvelden

Gammel 28-02-09, 23:13   #313
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg spiser sjokoladeis og retter matteprøver. Og surfer.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 23:16   #314
Aiza
Går videre

Aiza sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 15
Aiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populær
Standard

Jeg er i Tyskland hos mannens familie og alle er ute i bursdag til fetter, mens jeg sitter her og skriver egentlig jobbsöknader, passer barna som sover og drikker godt tysk öl. Jobbsöking ble kjedelig saa derfor svitsjet jeg over hit.

Gammel 28-02-09, 23:32   #315
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og nå har jeg jaggu lastet ned litt musikk også.

minibolle mai 2012
Gammel 28-02-09, 23:34   #316
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ser på NRK1 og innser at jeg er en "kunstertype".... (les: rotete).

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 23:41   #317
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Ser på film

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 23:45   #318
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Ser på NRK1 og innser at jeg er en "kunstertype".... (les: rotete).

Hva går på NRK1?

Jeg ser på Brit Awards på NRK3 og det er faktisk overraskende bra.

minibolle mai 2012
Gammel 28-02-09, 23:46   #319
Lita
Passiv

Standard

Spiser kokosbolle og koser meg med FP.

Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 23:46   #320
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Hva går på NRK1?

Jeg ser på Brit Awards på NRK3 og det er faktisk overraskende bra.

Det er et program om rotete mennesker. De sier at man tjener mer om man ikke er ryddig av natur... Jeg skal bli rik!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:02.