|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#321 |
|
TittelTøs
|
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Akkurat komt (ufrivillig og altfor tidlig) hjem fra et bryllup - med en altfor full mann, som i tillegg tror han er supermorsom, og jeg blir bare sliten og irritert av det vrøvlete, ikke-forstående fyllepratet hans - gravid, hormonell og fri for promiller selv som jeg er.
|
|
|
#322 |
|
Passiv
|
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Jeg forstår deg godt, Surre. Likevel måtte Sist redigert av Lita : 28-02-09 kl 23:52. Årsak: Feil ikon. |
|
|
|
#323 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)
|
|
|
#324 |
|
TittelTøs
|
Jeg skal le høyt av ham i morgen, men nå skal jeg bare sitte her og
|
|
|
#326 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Slik var det her også. De har endelig lagt seg, og det er jammen stille også. |
|
|
|
|
|
#328 |
|
Har bakt søte kaker
|
Jepp, følger med.
|
|
|
#329 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Jeg sitter og sikler på Mads Mikkelsen på Skavlan |
|
|
|
|
|
#332 |
|
Passiv
|
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Venter på at det skal bli på tide å dra til Buddy for å ta ham med på tur. |
|
|
|
#333 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Jobber.
|
|
|
#335 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Ingenting. Jeg kjeder meg. Noe så intenst.
|
|
|
#336 |
|
Tøff
|
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Sitter og spiser skive med jubelsalami, drikker te og brenner meg på tunga, mens jeg leser forum og lurer på hva det egentlig var jeg skulle på pc'n...
|
|
|
#337 |
|
Passiv
|
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Jeg sitter og manner meg meg opp til å gå og hente avispakka som frøken Snupp skulle solgt i dag, og som Team VG ikke klarte å stoppe når hun ba seg fri. |
|
|
|
#338 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Har vært ute en tur, liten skitur med P i bæremeis.
|
|
|
#339 |
|
Passiv
|
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Håper at klærne brette seg selv vel. |
|
|
|
#340 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Har nettop vært turen innom nettbanken og lagt inn de regningene som ikke kommer som efaktura.
|
![]() |
|
|