|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ctrl+z
|
![]() HTH-montere selv eller ikke?Kjøkkenprodusenten HTH reklamerer for tiden med at man nå kan velge å montere deres kjøkken selv og dermed få betydelig avslag på prisen. Vi har hele tiden ansett HTH som for dyrt, men oppsøkte butikken da vi hørte om dette alternativet. Jeg er gift med en handyman, så null problem.
![]() |
#2 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HTH-montere selv eller ikke?På lenken så står det en oversikt over hvilke kjøkken du kan velge mellom |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HTH-montere selv eller ikke?Har også sett på HTH til et gammelt hus vi restaurerer, og syns det er dumt at ikke alle deres modeller kommer som flatpakke. Det beste alternativet syns jeg da er Classic hvit. Se side 12 og 15 i flatpakkekatalogen http://ipaper.ipapercms.dk/HTH/NO/HTHflatpakkekatokt08/
![]() |
![]() |
#4 |
ctrl+z
|
![]() Sv: HTH-montere selv eller ikke?
Det står kun på nettsiden. Ikke i annonsene eller i butikken. Jeg så først nettannonse etter at jeg hadde vært der.
![]() |
#5 |
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2009
![]() |
![]() Sv: HTH-montere selv eller ikke?Vi hadde også en lignende opplevelse med HTH - i butikken hadde de ikke prisliste, ikke oversikt over hvilke modeller de kunne levere eller hvilke skrog som ble levert. Vi valgte IKEA istedenfor. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|