Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-03-09, 19:25   #341
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)

Koser meg med strikketøyet for første gang på lenge!

Gammel 01-03-09, 19:27   #342
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

¨Har spist god middag, drikker rødvin, og venter på storesøster og niese som kommer på besøk.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 19:31   #343
Lita
Passiv

Standard

av tråden "rekkehusgutt".

Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 20:04   #344
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Baker brød.
Hever nå.
Leste forøvrig på pakken med kornblanding at den skulle koke i noen minutter, noe jeg ikke har gjort. Men skit au... Blir sikkert godt allikevel.

Gammel 01-03-09, 20:08   #345
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skriver oppgaver.
Og hei som det går …

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 20:11   #346
Cazandra
Erfaren

Cazandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Egersund
Blogginnlegg: 10
Cazandra er populærCazandra er populærCazandra er populærCazandra er populær
Standard

Jeg snakker dirty med mannen på msn.

Gammel 01-03-09, 20:52   #347
cora
både her og der

cora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har trent og skal snart i dusjen.

Gammel 01-03-09, 20:56   #348
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Er på vei i dusjen, venter på Himmelblå og prøver å overbevise meg selv om at kveldsmaten blir knekkebrød og ikke nonstop.

Gammel 01-03-09, 21:25   #349
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skal se "En døende mors dagbok"......

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 21:27   #350
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hører på at Beyoncé synger barna mine i søvn.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 21:29   #351
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Har spist cottage cheese og yoghurt mens jeg betalte regninger. Lar maten synke litt nå mens jeg lager middagsliste for uka som kommer. Det snør tett og vått ute, så løpeturen bytter jeg ut med en time wii-fit når maten har kommet seg lenger ned i magen.

Gammel 01-03-09, 21:30   #352
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fusilli, her.

Er på vei i dusjen, venter på Himmelblå og prøver å overbevise meg selv om at kveldsmaten blir knekkebrød og ikke nonstop.

Sender deg litt viljestyrke.
* spist cottage cheese og 0% yoplait til kvelds*

Gammel 01-03-09, 21:33   #353
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Sitter i sofaen og manner meg opp til å komme meg inn på kjøkkenet og lage meg noe mat

Gammel 01-03-09, 21:57   #354
Lita
Passiv

Standard

Venter på at gubben skal bli ferdig i dusjen, så vi kan gå inn til Jacob og si god natt. Også spiser jeg kokosboller.

Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 22:00   #355
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Beyoncé har gjort greia si, minsten sover, nå synger Jokke så Storebror skal sovne også.

Gammel 01-03-09, 22:08   #356
Lita
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Beyoncé har gjort greia si, minsten sover, nå synger Jokke så Storebror skal sovne også.

Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 22:09   #357
Lita
Passiv

Standard

Jeg tror jeg snart må redde E fra å drukne i dusjen jeg altså.
I verstefall redde varmtvannstanken.

Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 22:12   #358
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Takk til Jokke, da har jeg 100 % sovende barn. Litt etter skjema, men det er greit.

Gammel 01-03-09, 22:12   #359
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sitter og er litt småsur fordi mannen ser på ett eller annet slik at jeg ikke får se Himmelblå. (Han bruker det mot meg at jeg pleier å se TV med lap-topen på fanget- altså at jeg egentlig ikke følger så godt med...

Vel, egentlig er jeg litt lei av hele Himmelblå, derfor tok jeg ikke opp kampen om fjernkontrollen.

(Forresten: Er det andre enn meg som synes hovedrolleinnhaveren er en dårlig skuespiller? )

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 22:55   #360
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg syns hovedrolleinnehaversken i Himmelblå er god nok, men idag ble både jeg og mannen helt oppgitt over dagens episode. Det var dårlig, og alt var satt så veldig på spissen. Særlig morfarens reaksjon var bare teit. Og den nyfødte fikk ikke noe mat den. Ingenting. Bare sukkervann, etter råd fra den senile gamle damen. Ingen hadde sørget for den nybakte, førstegangsfødende alenemammaen informasjon før hun forlot sykehuset. Bare: Dæm sa at amming skuillj visst være bra...

Neidasåe, så sitter jeg her da. Begynner å bli litt småsjuk, og hører at storebror også hoster endel i søvne der oppe. Spørs om han kan få en hjemmedag i morgen. Ellers strålende fornøyd med at vesla la seg frivillig i egen seng i kveld, roet seg umiddelbart og sovnet. Hun har vært bortskjemt i vinter og fått ligget sammen med oss fordi hun har vært så mye syk. Og hver gang vi har lagt henne i senga, har hun nektet å legge hodet på puta, hylgrått desperat også vi har vært svake og gitt opp. I går ga jeg IKKE opp, hun hylte til hun snappa etter pusten og brakk seg, tok over en time før hun sovnet. Men jeg var hos henne hele tiden, og sang og forklarte henne. Så i kveld, da hun roet seg umiddelbart - og da tenkte jeg bare hvorfor har vi ikke gjort dette før....

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:51.