|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Hva skal jeg putte i OTH-bagen?Bortsett fra babyen, altså. |
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal jeg putte i OTH-bagen?Et lammeskinn i bunnen og dyne/teppe. En liten pose om vinteren. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Hva skal jeg putte i OTH-bagen?I juli/august brukte vi bare et laken og et nøstebarnteppe dersom det var "småkjølig". Ellers brukte vi lammeskinn, dyne og nøstebarnteppe. På høsten brukte vi lammeskinn, buggymummy og nøstebarnteppe. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal jeg putte i OTH-bagen?Har bare brukt den med vinterbarn og har enten brukt Teutonia dunpose eller skinn/dyne. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Hva skal jeg putte i OTH-bagen?Jeg kommer til å arve en gammel voksipose, men har tenkt at denne blir for stor for OTH-bagen. Blir det ikke veldig klumpete nedi der, da? |
|
|
|
#7 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Hva skal jeg putte i OTH-bagen?Jeg vil tro at voksipose blir for stort for Oth bag. Jeg trodde den var for stor for Tfk baggen og, men der tok jeg visst feil, jeg får plass til den, men Tfk er større.
|
|
|
#9 |
|
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal jeg putte i OTH-bagen?Jeg bruker skinnpose fra jeg var lita. Den passer perfekt oppi
|
|
|
|
#10 |
|
Ute på tur
|
Sv: Hva skal jeg putte i OTH-bagen?Jeg fikk en gutt i juni 08 og brukte lammeskinn og nøstebarnteppe den første tiden, når det var varmt, ellers skinn, dyne og nøstebarnteppe. Ut på høsten brukte vi buggymummy posen til oth og med den kunne vi strekke bagperioden til desember dvs 5,5 måneder.
|
|
|
#11 |
|
Nytt år, nye muligheter
|
Sv: Hva skal jeg putte i OTH-bagen?
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Det er vel noe sånt jeg har sett for meg. Men er det noe spesielt jeg bør tenke på når jeg kjøper dyne? :uvitende: |
|
|
|
#13 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
![]() |
Sv: Hva skal jeg putte i OTH-bagen?Brukte bagen fra mars til oktober, hadde lamme skinn i bunn og baby dundyne evt. nøstebarn teppe. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal jeg putte i OTH-bagen?Jeg har brukt alt fra lammeskinn og pledd el. dyne, Odenwälder Mucki, Kaiser lammeskinnspose, Elodie Details vårpose, Odenwälder Lammy, Voksi Urban og Ticket2Heaven. Liker Voksi Urban best.
|
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
Dæsken døtte - litt av et utvalg du har! :misunnelig: Det aner meg at jeg kan komme til å bruke mye penger på babystæsj.. |
|
|
|
#16 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Signerer bare denne jeg.
|