Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Alle familierommene på KK legges ned

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-03-09, 10:26   #11
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Alle familierommene på KK legges ned

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Akkurat dette må jeg innrømme at jeg ikke syntes var det verste kuttforslaget. Det må være viktigere at syke får enkeltrom enn at friske fødende skal ha det.

Politikken på KK har jo ellers vært at de som har det vondt og skal være der lenge må ligge på flersengsrom, mens de friske får ha mannen der og ha det koselig på familierom og det synes jeg er en veldig rar prioritering. Jeg har fremdeles dårlige minner fra fem dager på firesengsrom, uten så mye som et forheng for å sikre privatliv, etter keisersnitt.

Det er jeg veldig enig i, uten at jeg kjenner Haukeland eller noensinne skal føde der. Men det må jo være viktigere at de som er sengeliggende og syke får ha mannen til å hjelpe seg enn de som er friske og raske. Ellers synes jeg også at de som har syke barn bør prioriteres for enerom eller plasseres sammen med noen som heller ikke har barna hos seg.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:31.