|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hvordan møtte du din bedre halvdel (eller en fjerdedel, alt ettersom...)?Vi møttes da vi begynte på ungsomsskolen. Vi har vært venner siden vi var 13 og kjærester siden vi var 18. Nå er vi 34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan møtte du din bedre halvdel (eller en fjerdedel, alt ettersom...)?En venninne og meg var på ferie her på St.Maarten hvor vi nå bor, og jeg møtte mannen på en beach-bar en kveld. Jeg sa til venninnen min "HAN skal jeg ha!" og slik ble det. Han hadde utestasjonering her den gangen, og nå er vi tilbake igjen, 6 år senere, og med en liten jente med oss denne gangen. Det var altså en typisk ferieflørt som utviklet seg til mer....
![]() |
#3 |
er her
|
![]() Sv: Hvordan møtte du din bedre halvdel (eller en fjerdedel, alt ettersom...)?Jeg hilste på han første gang på en fest/vorspiel.
![]() |
#4 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan møtte du din bedre halvdel (eller en fjerdedel, alt ettersom...)?Han jobbet som bartender på favorittplassen min... Jeg hadde kalt han for penemannen i et halvt år, da det viste seg at han kjente nytypen til ei veninne av meg - de gjorde sitt beste for å koble oss, og jammen lyktes de ikke også. Vi var ikke så vanskelige å overtale.
![]() |
|
|