Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan møtte du din bedre halvdel (eller en fjerdedel, alt ettersom...)?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-06, 22:10   #1
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan møtte du din bedre halvdel (eller en fjerdedel, alt ettersom...)?

Vi møttes da vi begynte på ungsomsskolen. Vi har vært venner siden vi var 13 og kjærester siden vi var 18. Nå er vi 34.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-06, 22:17   #2
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

En venninne og meg var på ferie her på St.Maarten hvor vi nå bor, og jeg møtte mannen på en beach-bar en kveld. Jeg sa til venninnen min "HAN skal jeg ha!" og slik ble det. Han hadde utestasjonering her den gangen, og nå er vi tilbake igjen, 6 år senere, og med en liten jente med oss denne gangen. Det var altså en typisk ferieflørt som utviklet seg til mer....

Gammel 15-12-06, 22:26   #3
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hilste på han første gang på en fest/vorspiel.
Han hadde vist sett meg tidligere, når jeg satt og spillte slagverk.
Sikker ikke noe pent syn.
Vi ble ikke sammen da, men gikk på samme skole, så det fikk utvikle seg videre.

Gammel 15-12-06, 22:22   #4
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Han jobbet som bartender på favorittplassen min... Jeg hadde kalt han for penemannen i et halvt år, da det viste seg at han kjente nytypen til ei veninne av meg - de gjorde sitt beste for å koble oss, og jammen lyktes de ikke også. Vi var ikke så vanskelige å overtale.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:42.