Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg blir så imponert over alle avatarene

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-06, 22:05   #1
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Jeg blir så imponert over alle avatarene

Hvordan lager dere dem? Jeg vil også ha nisselue, men aner ikke hvordan jeg kan få det til. Har prøvd å sette på hunden, men hun var ikke med på det. Mine tegneegenskaper tror jeg ikke noe på.

Gammel 15-12-06, 22:07   #2
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg blir så imponert over alle avatarene

Du får rope på Skilpadda, og be pent om en lue.

Gammel 15-12-06, 22:08   #3
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Er det så enkelt?

Gammel 15-12-06, 22:08   #4
lil'c
Passiv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Jeg blir så imponert over alle avatarene

Jeg vil ha helt ny avatar jeg.
Det var bare noe med å finne det ogsånn.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-06, 22:09   #5
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Du får rope på Skilpadda, og be pent om en lue.

Flinke Skilpadda. Så det er hun som er lueguruen?
Nisselua passer ikke så godt på min avatar, tror jeg.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-06, 22:09   #6
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

Jeg blir helt forvirret over alle juleavatarene. Jeg håper de gode gamle dukker opp igjen etter jul.

Gammel 15-12-06, 22:10   #7
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Flinke Skilpadda. Så det er hun som er lueguruen?

Det må bli en nissesol bak fjellene.

Gammel 15-12-06, 22:10   #8
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Er det så enkelt?

Skilpadda er egentlig en forkledd superhelt. Den mindre kjente Nisseluehelten faktisk.

Gammel 15-12-06, 22:11   #9
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg tenker at du er imponert over min.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-06, 22:11   #10
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Utrolig mange flotte og morsomme juleavatarer nå.
Jeg har googlet etter julenisse Carrie, men hun finnes ikke

Gammel 15-12-06, 22:11   #11
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jeg tenker at du er imponert over min.

Hihi.

Gammel 15-12-06, 22:15   #12
lil'c
Passiv

lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Jeg blir så imponert over alle avatarene

Er det så enkelt?

Spør pent, så

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-06, 22:16   #13
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Utrolig mange flotte og morsomme juleavatarer nå.
Jeg har googlet etter julenisse Carrie, men hun finnes ikke

Gammel 15-12-06, 22:18   #14
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

Hihi, der ble jeg ny. Jeg får prøve å få Kisha til å posere i morgen.

Gammel 15-12-06, 22:20   #15
Eria
Fångad av en stormvind

Eria sin avatar

Hvor: Frittgående
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Luen min er bare satt så høyt at den ikke synes.

Gammel 15-12-06, 22:37   #16
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Tusen takk

Gammel 15-12-06, 22:39   #17
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Hvor: Midt på, sånn cirka
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

SE, jeg er blitt julete!

<-

Snille Skilpadda.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-06, 22:41   #18
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av mehmet, her.

SE, jeg er blitt julete!

<-

Snille Skilpadda.

Jeg ser ikke noe juletre.

Gammel 15-12-06, 22:43   #19
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Hvor: Midt på, sånn cirka
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg ser ikke noe juletre.

JULETE, ikke juletre.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-06, 22:44   #20
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Nei, du burde vel heller ha noe slikt som dette?

Vedlagte bilder
Filtype: gif frost.gif (5,6 KB, 77 visninger)
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:45.