Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fortell noe om deg selv

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-09, 11:55   #21
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fortell noe om deg selv

Jeg starter alltid med venstre fot når jeg går trapper. Og teller. Venstre er oddetallssiden, høyre er partallssiden.

Gammel 05-03-09, 11:57   #22
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blåbær, her.

Jeg har en enda mer heftig en.
Jeg bruker nemlig body for å holde inne magen.

fantastisk. Ser for meg oss to stilt opp ved siden av hverandre....

Gammel 05-03-09, 11:59   #23
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av zeppelin, her.

fantastisk. Ser for meg oss to stilt opp ved siden av hverandre....

Guu, nå ble jeg litt flau.
For alltid bodydamen på FP.

Gammel 05-03-09, 12:00   #24
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Jeg starter alltid med venstre fot når jeg går trapper. Og teller. Venstre er oddetallssiden, høyre er partallssiden.

Jeg er også en teller.
Jeg teller alt! *begynner å føle meg litt sær*

Gammel 05-03-09, 12:08   #25
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er også en teller.
Jeg teller alt! *begynner å føle meg litt sær*

Her også. Jeg teller alltid trappetrinn. Og jeg har telt hvor mange skritt det var til jobben. Det tok en halv time å gå, så det var noen, ja...

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 12:08   #26
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Bodydamen.

Jeg teller og, alt..

Gammel 05-03-09, 12:09   #27
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Guu, nå ble jeg litt flau.

Etter diverse "commotion" her inne de siste dagene er jeg blitt mer på vakt og kjenner jeg er redd for å tråkke folk på tærene. Var ikke meningen å drite deg ut. Jeg ser minst like patetisk ut i mine store cubus bomullstruser og ser ikke bort fra muligheten å nå bli kalt for bomullstruse-jenny

Gammel 05-03-09, 12:10   #28
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Standard

Hehe, jeg delte villig selv.
Det hjelper å se for meg deg i bestemortruse da.

Gammel 05-03-09, 12:14   #29
Frantzen
Passiv

Standard

Sprøtt, jeg gjør det samme, på dansk eller noen ganger nordlandsdialekt

Ja, det hadde jeg glemt. På nordnorsk (det jeg tror høres ut som Tromsødialekt ).
Og på bergensk og stavangersk.

Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 13:24   #30
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøken Rattata, her.

Jeg fører stadig vekk indre samtaler på engelsk. Og noen ganger dansk.

Jeg anser å ha indre samtaler på engelsk som helt normalt.

Gammel 05-03-09, 13:29   #31
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Stilig, Blåbær.

Jeg tror jeg lider av postmenstruelt syndrom, finnes det? Jeg er irritabel og vrang siste dagene av mensen.

Jeg er premenstruell, menstruell og postmenstruell ...
Sakl vi se ..., da er det en god uke igjen av måneden!

Gammel 05-03-09, 13:31   #32
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Når jeg er veldig trøtt går jeg inn i "musikal-modus".
Det vil si at jeg synger alt jeg gjør og tenker.

Den var god!

Sprøtt, jeg gjør det samme, på dansk eller noen ganger nordlandsdialekt

Det gjør jeg også. For jeg er gift med en.
Ikke en danske altså, men en nordlending.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 13:37   #33
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg samler opp aggresjon og eksploderer mot mannen omtrent en gang i halvåret.

Gammel 05-03-09, 14:04   #34
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg snakker høyt med meg selv når jeg er alene. Og svitsjer gjerne over på engelsk. Kan ha lange samtaler/diskusjoner med meg selv.

Gammel 05-03-09, 14:06   #35
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ekstremt opptatt av symmetri, trives kun i hvitmalte hus og får angst av buer.

Gammel 05-03-09, 14:16   #36
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Jeg liker ikke å kjøre i tunneler.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 14:16   #37
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Jeg har en gremlin inni meg som er rå på å fortelle meg hva jeg gjør feil. Han hyler og roper, og får jeg skryt for noe eller at noen forteller meg jeg har gjort noe bra sitter han og messer i hodet mitt "nå har du sannelig lurt dem godt!" Jeg jobber med å kvitte meg med ham da, og det har ført til mye artige samtaler når jeg har vært alene. Jeg går nemlig og kjefter høylydt på ham og forteller ham at han kun eksisterer til jeg finner ut av hvordan jeg skal klare å kaste'n ut.

Det var trist for ett år siden, nå er det mest moro for han begynner å få panikk.

(Er jeg gal?)

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 14:22   #38
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Jeg har en gremlin inni meg som er rå på å fortelle meg hva jeg gjør feil. Han hyler og roper, og får jeg skryt for noe eller at noen forteller meg jeg har gjort noe bra sitter han og messer i hodet mitt "nå har du sannelig lurt dem godt!" Jeg jobber med å kvitte meg med ham da, og det har ført til mye artige samtaler når jeg har vært alene. Jeg går nemlig og kjefter høylydt på ham og forteller ham at han kun eksisterer til jeg finner ut av hvordan jeg skal klare å kaste'n ut.

Det var trist for ett år siden, nå er det mest moro for han begynner å få panikk.

(Er jeg gal?)

Han er ikke bra for deg. Du må jage ham ut

Gammel 05-03-09, 14:35   #39
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synger opera.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 14:37   #40
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Jeg kan sove med øynene åpne har jeg blitt fortalt

løve70 er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:16.