Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fortell noe om deg selv

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-09, 23:38   #81
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fortell noe om deg selv

Fører stadig engelske samtaler for meg selv og jeg teller, trappetrinn, reflekspinner i veikanten og skritt.

Egentlig godt å vite at det er flere. Da er det liksom ikke så sært.

Gammel 05-03-09, 23:44   #82
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Avataren min er et bilde av mannen min.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 23:44   #83
Skvetten
Passiv

Standard

Jeg har masse bisarr kunnskap, slik som at jeg vet hva maskevidde måles i og hvor mange som har sett de og de filmene.

Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 23:45   #84
Meta
Heldig

Meta sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meta er populærMeta er populærMeta er populær
Standard

Jeg synger ofte Britney Spears sine sanger når jeg støvsuger. Så skvetter jeg når mannen kommer inn og 'tar meg på fersken'. Med synginga altså.

Jeg kan til tider også være en teller, men når jeg tar meg i å for eksempel telle rundstykkene jeg legger i poser til frysing, så stopper jeg altså.

Gammel 05-03-09, 23:47   #85
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg blir pittelitt opphisset av avataren til aC.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 23:52   #86
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I fare for å tråkke over noen grenser ... Kan jeg få låne han i natt??

Er syk og tror han er den eneste i verden som kan få meg til å sove godt med en liten nattasang.

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...

Sist redigert av Tammen : 06-03-09 kl 00:01.
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 23:53   #87
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg blir pittelitt opphisset av avataren til aC.

Hands off. All mine.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 07:30   #88
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Viss jeg er nede i kjelleren etter klær, spurter jeg opp trappen, jeg er livredd for at noen skal gripe etter bena mine.

Gammel 06-03-09, 07:57   #89
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Spetakkelet, her.

Jeg kan forresten ikke spise wienerpølse uten at mannen biter av tuppene først! Forsøker å IKKE overføre dette til ungene da riktignok ...

Hvorfor kan du ikke skjære de av selv?

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 08:06   #90
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maiden, her.

Viss jeg er nede i kjelleren etter klær, spurter jeg opp trappen, jeg er livredd for at noen skal gripe etter bena mine.

Jeg leste at du var i kjelleren etter lær, det hadde egentlig vært mer spennende.

Gammel 06-03-09, 08:40   #91
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Jeg takker aldri nei til sjokolade, eller junk-food.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 08:44   #92
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har endelig tatt mot til meg og sett meg selv med speil nedentil. Joda, som jeg trodde. Picasso har gjort en fantastisk jobb.

Gammel 06-03-09, 08:49   #93
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Jeg har endelig tatt mot til meg og sett meg selv med speil nedentil. Joda, som jeg trodde. Picasso har gjort en fantastisk jobb.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 08:54   #94
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Når jeg er riktig full så er jeg enten fra England, USA eller Canada.
Jeg er fullest når jeg er fra Canada.

Gammel 06-03-09, 09:50   #95
Skvetten
Passiv

Standard

Jeg samler på stein og på insekter. Juvelen er en meteorstein og for ikke å glemme månesteinen min.

Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 10:52   #96
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av nikki, her.

Jeg og.
Når jeg henger opp tøy,må alt henge etter størrelse og hvert plagg må ha samme farge på klesklypene.Sær jeg??

Når jeg henger opp sekstivask mitt undertøy for seg, Ulvefars for seg, Storesøsters for seg og Pluttens for seg og kluter/bleier for seg. Og jeg blir litt irritert innerst inne når jeg skal ta ned det tørre tøyet og det er Ulvefar som har hengt det opp og det ikke er i dette systemet.

Gammel 06-03-09, 10:56   #97
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaktus, her.

Jeg leste at du var i kjelleren etter lær, det hadde egentlig vært mer spennende.

Gammel 06-03-09, 11:56   #98
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hands off. All mine.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 14:09   #99
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det gjorde jeg også når jeg var liten. Er enda redd når jeg skal gå i kjelleren hjemme hos mamma, og spesielt opp trappa, men må tvinge meg selv til å la vær å løpe, så ikke ungene skal skjønne at jeg er redd.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 14:21   #100
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg teller skritt på fransk og liker å stappe munnen helt full av saltpastiller.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:34.