|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Fortell noe om deg selvFører stadig engelske samtaler for meg selv og jeg teller, trappetrinn, reflekspinner i veikanten og skritt.
|
|
|
#83 |
|
Passiv
|
Sv: Fortell noe om deg selvJeg har masse bisarr kunnskap, slik som at jeg vet hva maskevidde måles i og hvor mange som har sett de og de filmene. |
|
|
|
#84 |
|
Heldig
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell noe om deg selvJeg synger ofte Britney Spears sine sanger når jeg støvsuger. Så skvetter jeg når mannen kommer inn og 'tar meg på fersken'. Med synginga altså.
|
|
|
#86 |
|
Fjott
|
Sv: Fortell noe om deg selv
Cave ab homine unius libri Ride si sapis ... Sist redigert av Tammen : 06-03-09 kl 00:01. |
|
|
|
|
|
#88 |
|
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell noe om deg selvViss jeg er nede i kjelleren etter klær, spurter jeg opp trappen, jeg er livredd for at noen skal gripe etter bena mine.
|
|
|
#89 |
|
*_*
|
|
|
|
|
#90 |
|
St(r)ikkeplante
|
Jeg leste at du var i kjelleren etter lær, det hadde egentlig vært mer spennende.
|
|
|
#91 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell noe om deg selvJeg takker aldri nei til sjokolade, eller junk-food.
|
|
|
|
#94 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell noe om deg selvNår jeg er riktig full så er jeg enten fra England, USA eller Canada.
|
|
|
#95 |
|
Passiv
|
Sv: Fortell noe om deg selvJeg samler på stein og på insekter. Juvelen er en meteorstein og for ikke å glemme månesteinen min. |
|
|
|
#96 |
|
Audacious
|
Når jeg henger opp sekstivask må mitt undertøy for seg, Ulvefars for seg, Storesøsters for seg og Pluttens for seg og kluter/bleier for seg. Og jeg blir litt irritert innerst inne når jeg skal ta ned det tørre tøyet og det er Ulvefar som har hengt det opp og det ikke er i dette systemet.
|
|
|
#97 |
|
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#99 |
|
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det gjorde jeg også når jeg var liten. Er enda redd når jeg skal gå i kjelleren hjemme hos mamma, og spesielt opp trappa, men må tvinge meg selv til å la vær å løpe, så ikke ungene skal skjønne at jeg er redd. |
|
|
|
![]() |
|
|