Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fortell noe om deg selv

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-09, 15:29   #101
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fortell noe om deg selv

Opprinnelig lagt inn av Maiden, her.

Viss jeg er nede i kjelleren etter klær, spurter jeg opp trappen, jeg er livredd for at noen skal gripe etter bena mine.

Jeg og ...

Gammel 06-03-09, 16:58   #102
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maiden, her.

Viss jeg er nede i kjelleren etter klær, spurter jeg opp trappen, jeg er livredd for at noen skal gripe etter bena mine.

Det var jeg før, helt til pappa bygde igjen trappa.

Gammel 06-03-09, 18:52   #103
sannereg
Aktiv

sannereg sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
sannereg er litt kul
Standard

Jeg kjefter på dansk, men det er helst til samboere eller mine foreldre, ikke på jobben.
og jeg må ha dyna riktig vei, har den blitt snudd i løpet av natten våkner jeg og bruker lang tid på å sovne igjen, bare fordi dyna har ligget feil vei...

sannereg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 19:47   #104
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Buer?

Ja, altså. Buede dørinnganger, utfresede buer på kjøkkenskap etc. Det må være rette kanter.

Gammel 06-03-09, 19:59   #105
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Jeg setter alle ting som går an på skrå!
Kunne aldri funnet på å ha ulik farge på truse og bh heller!

Gammel 06-03-09, 20:18   #106
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg må alltid ta på sokker før buksa. Jeg bruker bare bomuldstruser fra Cubus, sexy undertøy er for jåler
Jeg har veldig lav selvtillit, men samtidig gi-faen-innstilling til hva andre mener/tenker om meg.

Gammel 06-03-09, 21:53   #107
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Jeg husker alltid alle prisene på varene jeg handler på butikken. Når kassadamen ikke har prisen kan jeg alltid gjengi riktig pris. Og lure meg for noen kroner går heller ikke. Dette er ikke noe jeg prøver å huske, men når jeg har sett på hylla hva varen koster så sitter det av en eller annen grunn til jeg kommer til kassa. Senere husker jeg det ikke.

Gammel 06-03-09, 22:00   #108
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Jeg hæler ikke ovale brød, ala kneip.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 22:36   #109
Mistral
Fluctuat nec mergitur

Mistral sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
Mistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tine, her.

Jeg har klisterhjerne på bursdager Har jeg hørt bursdagsdatoen èn gang kan du være sikker på at jeg husker den.

Jeg også. Jeg husker fortsatt bursdagen til alle jeg gikk i klasse med på barneskolen (vi gikk ut i 1987). Unnskyldningen min er at jeg er arvelig belastet, mamma og søsteren min er akkurat likedan.

Og så er jeg uslåelig på tekstene til norske nasjonalsanger, samt latinske fuglenavn.

Skulle ønske jeg hadde like god hukommelse når det kom til nyttig kunnskap...

Mistral er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 22:47   #110
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mistral, her.

Skulle ønske jeg hadde like god hukommelse når det kom til nyttig kunnskap...

avdeling for unyttig kunnskap, her har du meg

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 22:54   #111
saxpia
Aktiv

saxpia sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
saxpia er litt kul
Standard

Jeg ligger i senga på kveldene og planlegger hvordan jeg skal komme meg ut av huset og få alle tre ungene med meg i tilfelle noen bryter seg inn

saxpia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 23:04   #112
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Jeg blir rørt av litt for mye. Slitsomt ...

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 23:05   #113
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan noen svare på spørsmålet mitt som ble stilt for lenge siden?

Er det normalt med så mange tvangstanker som der ser ut til å være her, eller er dette utsnittet langt fra representativt?

Gammel 06-03-09, 23:06   #114
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er alltid sur mot mannen, fordi jeg smiler så mye på jobb.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 23:09   #115
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg blir gal av trege folk!

Gammel 06-03-09, 23:35   #116
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mange ulike tvangstanker ja, men de fleste har vel ikke mer enn en. Og det å ha en tvangstanke ser dermed ut til å være normalt ja.

Gammel 06-03-09, 23:38   #117
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Hvor: Sørlandet
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

digger høy musikk når jeg kjører bil.
kjører en outlander og den har sub høytaler bak så når jeg skrur opp volumet så dunker det godt bak.

"The way you make mee feel"
Siw er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 23:39   #118
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg liker at det som skal trekkes fra kontoen min på lønningsdag er et rundt tall. Derfor setter jeg f.eks. inn 1026,82 kr på Mastercard, for å få det til å bli en fin totalsum som går ut.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 23:41   #119
Dronningen
Pauset

Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Kan noen svare på spørsmålet mitt som ble stilt for lenge siden?

Er det normalt med så mange tvangstanker som der ser ut til å være her, eller er dette utsnittet langt fra representativt?

Dette får du nok ikke et konkret svar på, men må vel gjøre deg en oppfatning av selv. Nå er det jo slik her at du ikke har en motvekt i denne tråden, så...

Gammel 06-03-09, 23:42   #120
Dronningen
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av saxpia, her.

Jeg ligger i senga på kveldene og planlegger hvordan jeg skal komme meg ut av huset og få alle tre ungene med meg i tilfelle noen bryter seg inn

Jeg planlegger rømning ved brann.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:35.