Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

BH-str

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-02-09, 21:28   #21
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: BH-str

der har du meg, veronal..

Gammel 03-02-09, 21:29   #22
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det blir ikke så mye valker som du tror hvis du får rett BH. Marsj av gårde.

Gammel 03-02-09, 21:44   #23
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Støtte berre under dei andre her. Eg gjekk frå 80D til 70F og merkar stor forskjell!

Gammel 03-02-09, 21:48   #24
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bøyer meg for majoriteten..

Gammel 03-02-09, 22:29   #25
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Og jeg gikk fra 85 E til 80FF, til nå 75G. Sier som de andre, kom deg avgårde på en skikkelig undertøysbutikk!

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 22:16   #26
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du kommet deg av gårde, Superior? :følger opp:

Gammel 07-03-09, 12:32   #27
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Standard

Jeg har vært innom, men da hadde de ikke tid virket det som.. Skal gå engang det ikke er lørdag, og jeg sjekket prisene, så jeg bør vel ha litt penger også.

Gammel 07-03-09, 12:41   #28
Inka
New kid on the block

Inka sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
Inka er populærInka er populærInka er populærInka er populærInka er populær
Standard

Jeg har også sånne pupper som ofte vil lene seg litt over kanten fordi de er så slappe i konsistensen. Men; utrolig nok er det balconette-modeller som holder dem best løftet og best på plass.

For øvrig har jeg også stor bh-størrelse og finner mye fint innen EllaMay, Lindex Generous og Lindex Collection. Riktignok må jeg lete litt, men DD, F og E finner man alltid. Så er det "bare" å finne både riktig cup og riktig omkrets. Men du som har 85 burde ikke trenge å lete så lenge.
Da får jeg type "mellomklasseundertøy", som jeg kaller det. Ikke billigbillig, men nokså langt unna prisene hos spesialforretninger. Mener bhene ligger på rundt 299,-.

Frøken Bollefjes november 2011
Inka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 12:45   #29
pulverheksa
blant fjord og fossevell

pulverheksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inka, her.

Jeg har også sånne pupper som ofte vil lene seg litt over kanten fordi de er så slappe i konsistensen. Men; utrolig nok er det balconette-modeller som holder dem best løftet og best på plass.

For øvrig har jeg også stor bh-størrelse og finner mye fint innen EllaMay, Lindex Generous og Lindex Collection. Riktignok må jeg lete litt, men DD, F og E finner man alltid. Så er det "bare" å finne både riktig cup og riktig omkrets. Men du som har 85 burde ikke trenge å lete så lenge.
Da får jeg type "mellomklasseundertøy", som jeg kaller det. Ikke billigbillig, men nokså langt unna prisene hos spesialforretninger. Mener bhene ligger på rundt 299,-.

Ja, for du må opp i 85 og oppover før du finner slike "mellomklassebher", er du smalere er det noe verre.

pulverheksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 13:16   #30
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Standard

Bryster lener seg over kanten hvis man har feil BH-størrelse og -modell. Ikke fordi de er slappe i konsistensen.

Gammel 07-03-09, 13:18   #31
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tilhører mindretallet som mener at det er grenser for hvor mye man bør gå ned i omkrets, da. Det gjelder ikke for alle at man bare skal gå ned i omkrets og opp i cup. Det er ikke pent med valker på ryggen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 13:29   #32
Inka
New kid on the block

Inka sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Bryster lener seg over kanten hvis man har feil BH-størrelse og -modell. Ikke fordi de er slappe i konsistensen.

Det var vel strengt tatt det jeg mente, selv om det kom litt dårlig fram. Men faste pupper holdes nå uansett bedre på plass inni hvasomhelst.

Gammel 07-03-09, 13:31   #33
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjempelyst å kjøpe skikkelige BHer, men fy fader så dyrt det skal være da, skulle jo tro de var laget av gull eller noe! Jeg synes BHer er vanvittig overpriset.

Gammel 07-03-09, 13:32   #34
Inka
New kid on the block

Inka sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

...og sånn fullstendig på siden av alt; hver gang jeg ser avataren og signaturen din ender det opp med at jeg sitter her og tenker "So fuck you, and you untouchable face. And fuck you, for excisting in the first place".

Gammel 07-03-09, 13:34   #35
Inka
New kid on the block

Inka sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg har kjempelyst å kjøpe skikkelige BHer, men fy fader så dyrt det skal være da, skulle jo tro de var laget av gull eller noe! Jeg synes BHer er vanvittig overpriset.

Egentlig ikke, for om du investerer i skikkelige bher varer de LENGE om du er flink til å vaske dem i nett og på finvask og lav temperatur.
Billige og halvbillige bher mister fasongen og "holdet" ganske fort (innen max et halvt år hos meg) uansett hvor pent jeg behandler dem.

Gammel 07-03-09, 13:38   #36
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inka, her.

Egentlig ikke, for om du investerer i skikkelige bher varer de LENGE om du er flink til å vaske dem i nett og på finvask og lav temperatur.
Billige og halvbillige bher mister fasongen og "holdet" ganske fort (innen max et halvt år hos meg) uansett hvor pent jeg behandler dem.

Ja, de varer lenge, men jeg skjønner allikevel ikke hvorfor de skal koste oppimot en tusenlapp. Hva er de laget av? Man får jo knapt råd til EN stk, og man bør vel ha litt flere enn det.

Gammel 07-03-09, 13:40   #37
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, de varer lenge, men jeg skjønner allikevel ikke hvorfor de skal koste oppimot en tusenlapp. Hva er de laget av? Man får jo knapt råd til EN stk, og man bør vel ha litt flere enn det.

Kjøp på ebay når du har funnet riktig størrelse og merke.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 13:56   #38
Inka
New kid on the block

Inka sin avatar

Standard

Njæææh... det er vel fordi de er sydd med større omhu og bedre materialer, og dermed koster mer å produsere.
Men gjør som allium sier; finn noe som passer, og kjøp på Ebay etterhvert.

Gammel 07-03-09, 14:01   #39
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Kjøp på ebay når du har funnet riktig størrelse og merke.

Ja det kan jeg jo gjøre. Jeg tror uansett ikke jeg egentlig bruker en størrelse man ikke får kjøpt i vanlige butikker, nå har jeg på meg 75D og bør vel kanskje ha 70DD, og det får jeg jo kjøpt stort sett overalt. Eller er BHene på Kappahl veldig mye dårligere enn de på undertøysbutikker? Er det ikke størrelsen som er det viktigste? *blånn*

Gammel 07-03-09, 14:06   #40
Inka
New kid on the block

Inka sin avatar

Standard

Ja det kan jeg jo gjøre. Jeg tror uansett ikke jeg egentlig bruker en størrelse man ikke får kjøpt i vanlige butikker, nå har jeg på meg 75D og bør vel kanskje ha 70DD, og det får jeg jo kjøpt stort sett overalt. Eller er BHene på Kappahl veldig mye dårligere enn de på undertøysbutikker? Er det ikke størrelsen som er det viktigste? *blånn*

Mye av kjedebutikkenes undertøy er (som vi sier er oppe) krute godt, men som jeg sa lenger opp mister de veldig fort "holdet".
Jeg ser dog at de venninner jeg har som bruker de vansligste standardstørrelsene er veldig fornøyde med H&M og sånt.
Jeg er ikke det, men jeg igjen har store, tunge, myke, lange jur som MÅ ha bher som mener alvor.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:58.