Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du noen fobier?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-06, 16:44   #41
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du noen fobier?

Klovner og ballonger. Kjenner jeg begynner å kaldsvette hvis så mye som foreslår sirkus. Og hva skal man med ballonger i barneselskap? De er skumle og kan sprekke.

Jeg er heller ikke veldig begistret for navler. Da mine to små ble født var det fars ansvar med navlerens.

Gammel 15-12-06, 17:38   #42
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har høydeskrekk. Det har kommet snikende med åra, lurer på hvorfor egentlig? Jeg blir redd for at jeg kanskje kommer til å hoppe. Merkelige greier.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-06, 18:13   #43
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Føniks, her.

Klovner og ballonger. Kjenner jeg begynner å kaldsvette hvis så mye som foreslår sirkus. Og hva skal man med ballonger i barneselskap? De er skumle og kan sprekke.

Nå minte du meg på at jeg også overhodet ikke liker ballonger! Kan vel ikke kalle det fobi, men jeg unngår dem, ja.

Gammel 15-12-06, 18:14   #44
TGM
drømmende

TGM sin avatar

TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Jeg satt og så på tråden og trodde jeg hadde det fint, helt til jeg så dette innlegget. Signerer.

Ja, veps hadde jeg også glemt.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-06, 18:19   #45
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av TGM, her.

Ja, veps hadde jeg også glemt.

Veps er jeg faktisk ikke det minste redd...
Edderkopper og stankelbein, derimot, hater jeg! Og jeg klarer ikke å drepe dem heller.
Og nattsvermere

Gammel 15-12-06, 23:20   #46
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Jeg er ikke så glad i ballonger jeg heller. Jeg kjøper ikke til bursdager eller 17. mai, men er 1000000000 ganger mer redd slanger.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-06, 23:31   #47
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er redd usynlige biler - man VET jo ikke om de finnes eller ikke i og med at de er usynlige - Det er ikke helt sant, men det var i mange år at tanken slo meg hver gang jeg gikk over gata uten å gå over overgangsfelt..

Nå er jeg litt redd for å være hjemme alene (men ikke fobisk) - Jeg er redd rotter (men har aldri sett noen ville) og veps ble jeg fysisk kvalm av tidligere

Ellers er utovernavle sikkelig ekkelt.....

Ballonger ja: De er jeg redd jeg også...Da jeg var gravid jobbet jeg på SFO og de skulle på aketur da jeg var 7 mnd på vei. Jeg hadde litt skranglete bekken, så jeg kunne ikke være med - så hva ble jeg satt til? JO, å blåse opp ballonger til karnevalet dagen etterpå - og det var maaaaaange ballonger altså! - Jeg var helt utslitt i nakken etterpå, for jeg hadde spent meg sånn

Gammel 16-12-06, 00:33   #48
dutte
fornyet

dutte sin avatar

Hvor: Far out east
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er den klassiske ormer eller slanger. FYSJAMEG. , Alt annet kan jeg gå med på. Til og med mark i rompa, til nød (fjernes fort da )

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 00:34   #49
Elin

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av dutte, her.

Til og med mark i rompa, til nød (fjernes fort da )

Gammel 16-12-06, 00:41   #50
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tinetoff: Nøyaktig hva er ekkelt med bananer?

Jeg liker ikke edderkopper og slanger, men jeg er ikke redd dem. Veps er ikke ekle, de er bare søte og noen ganger litt innpåslitne. Jeg jager dem bare vekk.
Ellers blir jeg litt skjelven av høyder. Jeg har vært inne i (den gang) verdens høyeste bygning (Petronas i Kuala Lumpur). To ganger faktisk. Og verdens høyeste telecom-tårn, Menara, i samme by. Jeg fatter ikke at jeg turde. Jeg får skjelven bare av Tyholttårnet.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 00:43   #51
dutte
fornyet

dutte sin avatar

dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

hihi. Det er ikke kjempeuvanlig at barn, gjerne i barnehagealder får mark i rompa. Du som er i karibien skulle ikke blitt veldig overasket hvis barnet ditt får mark, etter å ha spist sand. Skjer stadig vekk med familier på ferie i Hellas, Tyrkia og Spania. Og også i Norge. Barn spiser snø, får i seg sandkorn og alskens fra barnehagen. Vips, mark i rompa. Jeg får ikke helt fullstendig fnatt av det. Bare nesten. Og du

Gammel 16-12-06, 00:43   #52
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Føniks, her.

Jeg er heller ikke veldig begistret for navler.

Gosj, nå kom jeg plutselig på at jeg nesten rømmer huset når noen klipper tåneglene sine!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 00:46   #53
dutte
fornyet

dutte sin avatar

Standard

Kjenner noen som får panikk hvis jeg hikker .

Gammel 16-12-06, 03:20   #54
Elin

Elin sin avatar

Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av dutte, her.

hihi. Det er ikke kjempeuvanlig at barn, gjerne i barnehagealder får mark i rompa. Du som er i karibien skulle ikke blitt veldig overasket hvis barnet ditt får mark, etter å ha spist sand. Skjer stadig vekk med familier på ferie i Hellas, Tyrkia og Spania. Og også i Norge. Barn spiser snø, får i seg sandkorn og alskens fra barnehagen. Vips, mark i rompa. Jeg får ikke helt fullstendig fnatt av det. Bare nesten. Og du

Heldigvis har det ikke skjedd ennå. Bank i bordet. Tør ikke tenke på hvordan jeg vil reagere da.... Kjører vel direkte til sykehuset antakelig

Gammel 16-12-06, 09:11   #55
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Clubby, her.

VEPS!

Fysjom for noen ekle skapninger!

Ja! Her får jeg hjertebank og håndsvette bare av å skrive om det.

Ellers er jeg ganske redd for speilet på badet om kvelden. Tror visst det skal dukke opp et eller annet morderisk uhyre hvis jeg ser inn der. Men jeg tror ikke det er så galt at det kan kalles en fobi.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 09:47   #56
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

rørfobi..

nei jeg har edderkopp fobi.. jeg blir rett og slett helt lammet og får ikke puste.. men den må være litt svær altså.. er de små så klarer jeg å hive en sko på den eller noe..

også har jeg høydeskrekk da.. men jeg tror ikke det er en fobi.. bare en hysterisk skrekk.. hehe..

Sist redigert av SpetakkelRandi : 16-12-06 kl 12:32.
SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 10:08   #57
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kanskje ikke fobi, men jeg synes manneføtter er ekle.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 11:33   #58
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Det synes jeg også. Den mest effektive måten for å få meg til å våkne er om mannen klyper meg med tærne - da blir jeg våken da gitt...(enda mannen sine tær er veldig fine sammenlignet med andre mannetær)

Og lange tånegler er fryktelig hæslig...

Gammel 16-12-06, 12:11   #59
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Du er ikke alene om det.
Jeg synes tær er ekkelt jeg da.

Gammel 16-12-06, 12:11   #60
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tær er ekkelt. Uansett kjønn, alder og utseende på eieren av tærene.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:35.