Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fortell noe om deg selv

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-09, 19:18   #141
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell noe om deg selv

Skulle ønske jeg var litt mer telle og ritualeperson jeg. Jeg er ganske blottet for alt som ligner rutiner.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 19:19   #142
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Skulle ønske jeg var litt mer telle og ritualeperson jeg. Jeg er ganske blottet for alt som ligner rutiner.

Det er sikkert derfor vi er rotehuer.

Gammel 07-03-09, 19:22   #143
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg visste det måtte være noe. Jeg har ingen hang-ups på telling eller plassering eller ritualer, men jeg er et gigantisk rotehue.

Gammel 07-03-09, 19:23   #144
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det trenger ingen fortelle meg.
Nå sitter jeg derimot i en ganske strøken leilighet. *hadde besøk på torsdag*

Gammel 07-03-09, 19:24   #145
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min var strøken frem til i går. Da kom ungene hjem.

Gammel 07-03-09, 19:25   #146
Joika
Pauset

Standard

Jeg sa nei til et ****** i dag.

Gammel 07-03-09, 19:28   #147
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Jeg visste det måtte være noe. Jeg har ingen hang-ups på telling eller plassering eller ritualer, men jeg er et gigantisk rotehue.

Mine likekvinner!

Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 19:30   #148
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Ja, vi finnes. Jeg er minimalist av den enkle grunn at jeg da slipper unna en del rydding og støvtørking.

Gammel 07-03-09, 19:34   #149
Frantzen
Passiv

Standard

Lurt. Hadde jeg vært litt mer minimalistisk hadde det sikkert vært ryddig her i mer enn 45min av gangen. Men jeg skal ha for at jeg er flink til å kaste ting.

Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 19:36   #150
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Jeg er for flink å kaste ting, tror jeg. At ting har liten emosjonell verdi for meg er nesten litt skummelt.

Gammel 07-03-09, 19:40   #151
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøken Rattata, her.

Mine likekvinner!

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 19:46   #152
Frantzen
Passiv

Standard

Det med emosjonell verdi på ting er oppskrytt. Men det er jo kjekt å tenke seg om to ganger før man kaster noe, det er jo andre grunner tilat man kan komme til å angre.

Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 19:48   #153
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Spetakkelet, her.

Har også en veldig sær greie med ting; f.eks hvis jeg spiser en baguette på farten og det detter ut en agurkbit ned på bakken, så må jeg plukke ut en bit til å kaste på bakken, eller kaste den første biten i en søppelbøtte sammen med en bit til, så de kan ha selskap av hverandre! Jeg kan ikke la ting være ensomme i søpla eller ute i den store verden ...

Du burde vært med i min barndoms "synes-synd-på-klubben" (forøvrig ble den døpt til nestlivsynessyndpåklubben for jeg ville ikke synes synd på ting hele livet )

Gammel 07-03-09, 19:56   #154
Skvetten
Passiv

Standard

Ja, vi finnes. Jeg er minimalist av den enkle grunn at jeg da slipper unna en del rydding og støvtørking.

Det er så enkelt da.

Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 20:21   #155
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Stilig, Blåbær.

Jeg tror jeg lider av postmenstruelt syndrom, finnes det? Jeg er irritabel og vrang siste dagene av mensen.

ENDELIG NOEN ANDRE! Jeg er skik,kelig deppa og lei èn til to dager på slutten av mensen.

Ellers går jeg rundt med en sang i hodet hele tiden. Og prøver å fiinne ut av hvordan besifringen til den sangen er. Har gjort dette siden jeg begynte å spille piano, i tiårsalderen

Gammel 07-03-09, 20:49   #156
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er for flink å kaste ting, tror jeg. At ting har liten emosjonell verdi for meg er nesten litt skummelt.

Jeg og. Orker ikke ha for mye ting. Da blir det bare rot, og jeg er elendig på å rydde og vaske. Men jeg synes det er en bra ting, at man ikke legger for mye verdi i tingene man eier. Man blir ikke så sårbar da om man skulle miste noe.

Gammel 07-03-09, 20:53   #157
Trois
Søkende

Trois sin avatar

Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er redd for dodraugen, tenk om han skulle komme opp å bite meg i rumpa

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 20:57   #158
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er glad jeg ikke er det. Høres fryktelig slitsomt ut. Bruke livet på og rydde, telle og vaske. Nei takk

Men helt alvorlig, var som sykepleierstudent i praksis på psykiatrisk avdeling, og der var det mennesker som ikke fikk gjordt noe som helst i løpet av dagen fordi de måtte vaske gulvet på rommet sitt for tiende gang den dagen. Stakkars, de hadde det ikke godt Jeg tror at har man tendenser til slik i hverdagen, har man lettere for å "bikke over" enn oss som er mer "rotehuer".

Gammel 07-03-09, 20:59   #159
DollyDuck
Superduperaktiv

DollyDuck sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
DollyDuck er litt kulDollyDuck er litt kul
Standard

Jeg er overbevist om at dagene har farger.

Mandag er gul
Tirsdag er blå
Onsdag er orange
Torsdag er brun
Fredag er rosa
Lørdag er rød
Søndag er grønn

Gammel 07-03-09, 21:00   #160
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

...jeg har telle-hangups OG er et rotehue...
Snakk om å trekke det korteste strået.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:13.