Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fortell noe om deg selv

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-09, 21:01   #161
goldnugget
fornøyd

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fortell noe om deg selv

Jeg husker så mye som ikke betyr noe. Jeg hater bla. at jeg husker fotball-resultater fordi jeg hørte dem i forbifarten

Gammel 07-03-09, 21:01   #162
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av DollyDuck, her.

Jeg er overbevist om at dagene har farger.

Mandag er gul
Tirsdag er blå
Onsdag er orange
Torsdag er brun
Fredag er rosa
Lørdag er rød
Søndag er grønn

Er du Maria Mena?
Hun forbinder foresten også folk med frukt - Ola er en ananas og Kari en kiwi og sånt.

Gammel 07-03-09, 21:05   #163
DollyDuck
Superduperaktiv

DollyDuck sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
DollyDuck er litt kulDollyDuck er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Er du Maria Mena?
Hun forbinder foresten også folk med frukt - Ola er en ananas og Kari en kiwi og sånt.

Nei jeg er ikke det gitt...

Gammel 07-03-09, 21:21   #164
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Jeg får vondt i magen når jeg av en eller annen grunn ikke kan ta den raskeste veien mellom A og B. Noen ganger later jeg som ikke jeg ser bekjente for å slippe å snakke med dem, og det er ike bare når jeg har det travelt. :I:

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 21:36   #165
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Når jeg tar drosje hjem fra fest/byen og betalter med kort, må jeg alltid signere med Minnie Mus. Har etter hvert fått skikkelig schwung over de to M'ene.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 21:42   #166
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Hvis jeg er passasjer i bil og kjeder meg "hopper" jeg fra veistikke til veistikke, dvs jeg må trå hardt med ene foten i gulvet liksom for å ta "sats" liksom. Når jeg skal legge meg på kveldene må jeg også gå en ekstra runde hjemme for å sjekke at alt er slått av og i orden. Når det gjelder komfyren må jeg ta på knottene og si høyt "0" når jeg tar på dem, liksom for å sjekke at den ikke er på (det spiller ingen rolle om den ikke har vært i bruk på fire dager heller, det må gjøres).

Gammel 07-03-09, 21:43   #167
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av DollyDuck, her.

Jeg er overbevist om at dagene har farger.

Mandag er gul
Tirsdag er blå
Onsdag er orange
Torsdag er brun
Fredag er rosa
Lørdag er rød
Søndag er grønn

Neinei.

Mandag er svart
Tirsdag er brun
Onsdag er gul
Torsdag er antrasittgrå
Fredag er rødrosa
Lørdag er gul, nesten, men ikke helt lik onsdag
Søndag er grønn, ja

Dagene har også fasong

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 21:51   #168
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg sa nei til et ****** i dag.

Jeg sa ja.

Opprinnelig lagt inn av goldnugget, her.

Jeg husker så mye som ikke betyr noe. Jeg hater bla. at jeg husker fotball-resultater fordi jeg hørte dem i forbifarten

Ikke betyr noe?

Jeg husker ikke ansikter. Jeg har hatt en lang samtale med Davy Watne fordi jeg trodde han var naboen min.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 21:57   #169
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg dagdrømmer når jeg kjører bil, og det er ganske skummelt. "Våkner" plutselig til, og aner ikke hvor lenge jeg har vært borte.

Gammel 07-03-09, 22:01   #170
September
Aktiv

Medlem siden: Jan 2009
September er litt kul
Standard

Jeg må sette bestikket nedi oppvaskmaskinen slik at knivene, gafflene og skjeene står i hvert sitt rom.

September er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 22:02   #171
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nora H, her.

Jeg snakker høyt med meg selv når jeg er alene. Og svitsjer gjerne over på engelsk. Kan ha lange samtaler/diskusjoner med meg selv.

Trodde jeg var alene om å gjøre slike sære ting jeg... Det aller verste er at jeg også kan finne på å gjøre det når jeg er ute og går alene helt uten å tenke meg om.

En annen ting om meg selv er at jeg nesten ikke greier å bytte ting jeg feks har fått til tulla eller meg selv som ikke passer eller jeg ikke liker det. Det er bare så vidt jeg greier å bytte størrelse, bytte til en annen vare greier jeg sjeldent uten å få skikkelig dårlig samvittighet. Hvorfor aner jeg rett og slett ikke. Jeg lar av en eller annen grunn heller gaven bli liggende så og si ubrukt om det er klær det er snakk om, som om DET er noe bedre.

Sist redigert av Luvi : 07-03-09 kl 22:12.
Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 22:06   #172
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Trodde jeg var alene om å gjøre slike sære ting jeg... Det aller verste er at jeg også kan finne på å gjøre det når jeg er ute og går alene helt uten å tenke meg om.

Gammel 07-03-09, 22:07   #173
sannereg
Aktiv

sannereg sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
sannereg er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av saxpia, her.

Jeg ligger i senga på kveldene og planlegger hvordan jeg skal komme meg ut av huset og få alle tre ungene med meg i tilfelle noen bryter seg inn

Det gjør jeg også, jeg har tilog med pledd liggende ved veranda døra som jeg kan ta med i farta, hvis jeg må løpe ut med tulla

sannereg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 22:18   #174
Frantzen
Passiv

Standard

Jeg er visst mer kjedelig-normal enn jeg trodde.

Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 22:20   #175
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg grubler på noe hele tiden, bekymrer meg for ting på forskudd (på etterskudd også, når jeg tenker meg om ) og har i det hele tatt et fatalistisk-pessimistisk syn på tilværelsen. Kombinert med dårlig selvtillit høres jeg sikkert ut som en fest å være sammen med!

Gammel 07-03-09, 22:28   #176
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

I tolvårsalderen måtte jeg alltid lese absolutt hver eneste bokstav,tegn, og se hvert eneste bilde, dersom jeg leste blader eller bøker. Dersom jeg bladde til neste side og ikke kunne huske den forrige måtte jeg starte på nytt. Dette tvang jeg meg selv til å slutte med. Jeg kom meg jo aldri gjennom noe som helst.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 22:28   #177
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av HSJ73, her.

Jeg grubler på noe hele tiden, bekymrer meg for ting på forskudd (på etterskudd også, når jeg tenker meg om ) og har i det hele tatt et fatalistisk-pessimistisk syn på tilværelsen. Kombinert med dårlig selvtillit høres jeg sikkert ut som en fest å være sammen med!

Vi kan jo ta en fest sammen, du og jeg. Det blir liv, tenker jeg.

Neida, jeg er god på å feste, tross alt. Eller kanskje nettopp derfor.

Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 22:29   #178
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Dere snakker om ukens dager - men hva med hele året? Det er ovalt.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-09, 22:35   #179
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Dere snakker om ukens dager - men hva med hele året? Det er ovalt.

Det er jo ulogisk, hvordan kan man da gå fremover?

Gammel 07-03-09, 22:36   #180
Frantzen
Passiv

Standard

Logiske resonnement er vel ikke denne trådens temas sterkeste side.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:32.