|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Kan disse høretelefonene også brukes til å snakke i telefonen med?Til iPhonen:
|
|
|
#2 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan disse høretelefonene også brukes til å snakke i telefonen med?Det står at det er mikrofon. Du ser den på bilde nr. 3.
|
|
|
#3 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Kan disse høretelefonene også brukes til å snakke i telefonen med?Ja, men virker den på telefonen? Eller kan bare legge inn sånne lydgreier som det står om?
|
|
|
#4 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan disse høretelefonene også brukes til å snakke i telefonen med?Ah, jeg så ikke på spesifikasjonene. Er enig i at det høres litt merkelig ut at de spesifiserer stemmeopptak, men ikke sier om den kan brukes til telefon.
|
|
|
#5 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Kan disse høretelefonene også brukes til å snakke i telefonen med?
Du kan få mine, jeg kan ikke bruke dem nemlig. De bare ramler ut av øret etter 10 minutter med smertefull verking pga trang ørefasong.
|
|
|
|
#6 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Kan disse høretelefonene også brukes til å snakke i telefonen med?Hey, ja takk, gjerne!!
|
|
|
#7 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Kan disse høretelefonene også brukes til å snakke i telefonen med?Utmerket. Så bruker vi ikke opp jorden heller, som storesøster ville sagt.
|
|
![]() |
|
|