Sv: Er det bare meg?
Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.
Jeg visste ikke at det å få barn var noe som nødvendigvis gjorde noe med stilen. Jeg hadde hvertfall ikke en annen stil før jeg fikk barn enn det jeg har nå. Ikke har jeg begynt med MOM-pants heller.
Jeg syns ikke denne er noe verre "foran små barn" enn f. eks. tegneserier som Tom og Jerry som tross alt blåser hodet av hverandre med dynamitt.
Jeg syns heller ikke den er voldsforherligende, men jeg syns det virket som om du syntes det.
Nå ble jeg mamma i ung alder og har derfor aldri hatt noen innredningstil før jeg fikk barn. Men jeg ser jo at min studentleilighet var veldig anderledes innredet enn mine barnløse venners hybler. Så da er nok du og jeg forskjellig da. Men det er ikke gitt at jeg kler meg i MOM-pants av den grunnen.
Tegnefilmer er en helt annen diskusjon, og det er mange som faller inn under kategorien upassende i mine øyne.
Jeg sa ikke at den er voldsforherligende, men at jeg kan forstå at enkelte vil oppfatte den knivblokken slik. Man kan ha forståelse for andre uten at man mener det samme, eller?
Sist redigert av Føniks : 16-12-06 kl 14:12.
|