Sv: Er det greit at man slår hvis det er første gangen?
Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.
Jeg tror forøvrig noe angående hvilke kvinner som kan ende opp med å bli hos en som bruker vold. (Psykisk og/eller fysisk).
Man tenker at normale kvinner klarer å sette grenser for seg selv. Men jeg tenker at der er vi inne på et problem. Hva er normalt? Er normalt det samme som sunn og frisk så kan jeg være enig. Men om normal er det samme som gjennomsnittlig eller vanlig så er jeg ikke på langt nær like sikker.
Jeg var bare 17 da jeg ble sammen med tullingen som skulle vise seg å være en slu rev med mange, mentale spill. Lurer på om det var Skvetten som nevnte noe med at man lærer og ikke gjør feil igjen, eller noe i den duren. Anyway, jeg lurer på om det at jeg har en psyko far OG er et passe sterkt menneske, gjorde at jeg både så tegnene tidlig og gikk på dagen når det for fullt gikk opp for meg hva han holdt på å gjøre.
Du har selv snakket om det "lille ekstra" som gjør at man overlever ting. Nå har jeg aldri vært gjennom så mye som en del, men jeg tror definitivt jeg vil plassere meg selv i en bås som tilsier at jeg har evnen til å takle motgang.