|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
En som trener
|
Madrass til barnJeg lurer på å kjøpe sengen Kura fra Ikea til sønnen min. På den står det at madrasstykkelsen maks kan være 12,7 cm. Ikea har en drøss madrasser som er 14 cm tykke, laget av både Polyeter og Latex. Noen som vet hva som er best av polyeter og latex? Er 14 cm tykt nok for han å sove på? (Jeg vet JEG ville slitt med en så tynn madrass, men han er jo en del lettere enn meg da). |
|
|
|
|
|
#2 |
|
maler
|
Sv: Madrass til barnJeg vil absolutt tro at 14 cm er nok, jeg sover helt fint på de ikea-madrassene der. Vi har ca så tykke madrasser i køyesengene til barna her. Hvilken som er best vet jeg ikke, vi tok en prøverunde på ikea da vi skulle kjøpe. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Madrass til barnHvis du finner ut at han må ha tykkere, kan du jo alltids bare bruke sengehester en stund. To slike etter hverandre bør vel holde han oppi senga?
|
|
|
#4 |
|
En som trener
|
Sv: Madrass til barn
Det var jo ikke en dum idé, han kan være med og prøveligge madrasser.
Det kunne gått, men jeg er usikker på hvordan jeg finner ut at han trenger en tykkere madrass. En ting er hvis han klager selv, men hvis han bare sakte, men sikkert ødelegger ryggen sin eller noe sånt liksom. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Har bakt søte kaker
|
Hmm.. Ettersom jeg har hørt, trenger barn faste madrasser (ofte uten fjærer), men jeg vet ikke hvor lenge.
|
|
|
#7 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Madrass til barnHar prøvd å google, men finner bare anbefalinger for spedbarn, der de anbefaler faste madrasser.
|
|
|
#8 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Madrass til barnIKEA har en fin oversikt i butikken der hvor anbefalinger om madrasser og vekt står. Der står også hvilke madrasser som kan brukes. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
En som trener
|
Ok, det høres bra ut. Takker for svar! |
|