Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Må jeg slenge inn håndkleet og kjøpe noe cherrox-liknende?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-03-09, 23:15   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Må jeg slenge inn håndkleet og kjøpe noe cherrox-liknende?

Jeg har jo alltid hatet cherrox som pesten og Glitterbarnet har absolutt ikke trengt det. Men nå som det er omtrent 20 cm dypt isvann overalt ute, så lurer jeg på om jeg må kapitulere. Problemet med vinterstøvlene hans nå er ikke at det trekker vann inn, men kommer vann oppi. Jeg vet at det samme kan skje med noe cherroxaktig, men de har vel litt høyere skaft?

Glitterbarnet har høy vrist, og vi har tidliger prøvd cherrox uten å få ham oppi, finnes det noe annet som kan passe bedre, og helst være lettere, puste og ha god komfort? Eller er det en utopi?

Jeg så en annen tråd her fra i høst om noe som het Bogs, er de gode?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 23:18   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Må jeg slenge inn håndkleet og kjøpe noe cherrox-liknende?

Viking thermo.

Gammel 09-03-09, 23:18   #3
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er veldig fornøyd med Viking Thermo. De er ganske breie over vrista. Han blir litt klam på beina av de, men det blir han veldig lett, og jeg har ikke vert borti noe vanntett med høyt skaft han ikke har blitt klam av.

Gammel 09-03-09, 23:19   #4
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Viking thermo.

Gammel 09-03-09, 23:19   #5
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Slenger meg med i Viking Thermo-koret!

Gammel 09-03-09, 23:19   #6
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi kjøpte et fantastisk Eccopar i november. Jeg kjøpte et par Cherrox i tilfelle rottefelle i samme slengen, men har ikke hatt behov for dem. Butikken påsto at Eccoskoene ikke var vanntette fordi goretex ikke var vanntette, men jeg fikk bekreftet fra Ecco at så lenge skoene var merket med gore-tex så var de vanntette. Skoene har snøfelle (viktig, viktig) og er vanntette. De er søkkvåte utenpå, men helt tørre og varme inni. Den unge mannen har brukt dem i alt fra minus 20 til noen plussgrader. Dessuten har de superlette og har ingen borrelås eller snøring. Fantastiske sko.

Gammel 09-03-09, 23:20   #7
Kneazle
Passiv

Standard

Kjøp Viking Thermo. De puster nok ikke, men de er myke, lette og vanntette. Snuppa mi har høy vrist, og det er ikke noe problem med disse.

Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 23:21   #8
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Cherrox blir minst like våte inni som vinterstøvlene selv om de er høyere. Vi skal ikke kjøpe cherrox mer, det finnes bedre alternativer.
Jeg kunne tenkt meg å prøve støvlene fra crocs (hva het de igjen?) i kombinasjon med tykke sokker. Bogs så jo også ut som et alternativ.

Gammel 09-03-09, 23:23   #9
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan ser de ut, Veronal? Vi har ikke hatt så gode erfaringer med Ecco tidligere, de har vært for lave over vristen. Og problemet er ikke at skoene han har nå (Salomon) ikke er vanntette, men at de er litt lave, og står litt ut bak, så vannet splæsjer inn fra toppen. Men hvis det er snøfelle kan det kanskje fungere!

Gammel 09-03-09, 23:27   #10
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lille A elskar sine Viking Thermo, og no er dei vel på salg også? (i allefall her).

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 23:28   #11
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 09-03-09, 23:31   #12
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

De så jo supersmarte ut, Veronal! Hvor har du kjøpt dem?

Jeg må innrømme at jeg syns det er dødsbittert å kjøpe et nytt par med vinterstøvler nå, siden han fikk nye goretexstøvler rett etter jul. Det kan jo ikke være mer enn noen uker igjen med dette været? Men jeg kan jo ikke akkurat la gutten være klissvåt på føttene hver dag i et par uker heller.

Gammel 09-03-09, 23:32   #13
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Artic trail. Det er da ingenting annet enn noe sånt som er nevnt her som fungerer i så vått vær.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 23:33   #14
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tror seriøst du skal slå fra deg Ecco om han har høy vrist, de er smale.

Gammel 09-03-09, 23:33   #15
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du prøvd med snøsokker eller gamasjer?

Her går det i cherrox om dagen - de supergode Gore-Texene til storebror måtte til slutt gi tapt de også.

Gammel 09-03-09, 23:34   #16
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Artic trail?

Siden jeg har vært så påståelig med at vi ikke trenger annet enn goretex har jeg ikke satt meg inn i noen av disse andre greiene.

Gammel 09-03-09, 23:34   #17
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er vi også på cherrox nå. Tross alt klarer ikke S komme seg TIL barnehagen en gang uten å hoppe i en stor vanndam.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 23:34   #18
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

De så perfekte ut, Veronal. Du vet ikke hva modellen heter?

Gammel 09-03-09, 23:35   #19
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Har du prøvd med snøsokker eller gamasjer?

Ja, det var kanskje en idé! Inni dressen! Så slipper jeg å kjøpe et nytt par kun for noen uker. Slik han vokser kommer de garantert til å være for små til høsten.

Gammel 09-03-09, 23:35   #20
Hulda
Bør lage seg en tittel selv

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg bruker ikke cherrox til mine barn, her er det kun Kamik Snowcone.

De har uttagbar ullsokk, som også er vaskbar...
Brukes de mye bør sokken taes ut og tørkes, men det er de verdt...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:18.