Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

4-5 dagers ferie med ex, 4-åring og 11-åring?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-09, 08:11   #6
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 4-5 dagers ferie med ex, 4-åring og 11-åring?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg skal se på det, men noe sier meg at det fort blir dyrt? Men det kan settes opp på alternativlista ja. Slike familiepakker pleier jo ikke koste all verden heler.

(Jeg hadde tenkt mer i retning Tusenfryd og slikt jeg da. )

Tusenfryd er bra for da kan vi kanskje treffes: Vi har allerede kjøpt årskort for 2009. Om man er der tre ganger så lønner det seg. Når har dere tenkt å reise?

Disneyland tror jeg også er dyrt.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:24.