Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Matboks

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-03-09, 00:23   #1
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Matboks

Vi er ute etter den gammeldagse typen, med 4 sånne sorte plastlåser på siden. Dere forstår hva jeg mener?

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 02:31   #2
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matboks

Ja, men de har jeg ikke sett på maaaaaaaaaaaaaaange år...

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 02:34   #3
Millivilli
Aktiv

Millivilli sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Millivilli er litt kul
Standard

Jeg mener jeg har sett dem på Obs!

Millivilli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 20:52   #4
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Jeg har sett dem på obs, men bare halvgjennomsiktig hvit.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 20:56   #5
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg mener Rema skal ha noe sånt.

Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 20:58   #6
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sett dem på Åhlens, i mange ulike farger.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 22:06   #7
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Coop Kjøkken og Hjem har her, vil tro de dermed har det på Obs.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 10:39   #8
Dronningen
Pauset

Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Så bra. Tusen takk. Da sjekker vi ut Åhlens og Obs først. De er samlet på Buskerud storsenter mener jeg.

Gammel 10-03-09, 10:42   #9
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi kjøpte en på O. Mysterud på Sagene, som nok blir litt langt fra der du bor.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 10:45   #10
Dronningen
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandino, her.

I alle fall for en matboks.

Gammel 10-03-09, 10:49   #11
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, Mysterud! Jeg elsker Mysterud og prøver titt og ofte å finne en grunn til å handle der.

Gammel 10-03-09, 11:27   #12
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Åh, Mysterud! Jeg elsker Mysterud og prøver titt og ofte å finne en grunn til å handle der.

Samme her!

Gammel 10-03-09, 11:30   #13
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Samme her!

Kanskje vi har møttes på Mysterud! Eller kanskje ikke, vi pleier å være ganske alene når vi handler der. Jeg håper virkelig de greier å overleve, man trenger butikker som Mysterud. Oppfordrer alle Osloboere til å benytte seg av dem!

Gammel 10-03-09, 13:26   #14
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Kanskje vi har møttes på Mysterud! Eller kanskje ikke, vi pleier å være ganske alene når vi handler der. Jeg håper virkelig de greier å overleve, man trenger butikker som Mysterud. Oppfordrer alle Osloboere til å benytte seg av dem!

Ja, denne butikken er definitivt verdt et besøk. Handlet det meste til julekalenderene der + at jeg og storesøster bruker avlegge dem et besøk i forkant av bursdager hun skal i. Har også endt opp med en del dilleting der (bla en flettet kurv som jeg har håndarbeid i + førstehjelpsskap til badet). Jeg syns det er flott at de har overlevd og håper det fortsetter - den må ha vært der i mange år.

Gammel 10-03-09, 13:35   #15
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Oi!! Eksisterer den enda??
Jeg har bodd like ved …

Gammel 10-03-09, 20:43   #16
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Her har vi en gammel butikk (som nå er i Jernia-kjeden) og de har sånne, tror jeg.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 20:49   #17
Travolta
Erfaren

Travolta sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Travolta er populærTravolta er populærTravolta er populærTravolta er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Vi er ute etter den gammeldagse typen, med 4 sånne sorte plastlåser på siden. Dere forstår hva jeg mener?

Jaaa, den husker jeg!!! Jeg ønsket meg alltid en slik matboks, men fikk det aldri. Sukk.

Travolta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-09, 15:09   #18
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

De hadde slike bokser hos Maxbo Lier vet jeg (ihvertfalll den gang jeg jobbet der) om du ikke får tak i andre steder.

Gammel 11-03-09, 18:27   #19
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Her har de på coop mega.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:51.