|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
trenger lading
|
![]() Sv: Har dere lagt planer for sommerferien?Nå skal vi straks ha 2 uker ferie i USA (besøke min gamle bestemor), så noen store/dyre ferieplaner i sommer har vi ikke.
![]() |
#3 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Har dere lagt planer for sommerferien?Planene er klare ja.
![]() |
#5 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere lagt planer for sommerferien?Jeg, A og kommende Lillebror reiser nordover (til min familie) 3-4 uker. Mannen kommer etter siste uka, og etterpå blir det østlandsferie der garantert mye av tiden blir å fortsette på restaureringsprosjektet vårt.
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere lagt planer for sommerferien?Vi skal 2 uker til Mallorca i august. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere lagt planer for sommerferien?Vi skal til Portugal i juni. Tror vi skal leie en leilighet et lite stykke utenfor Lisboa. På veien dit har vi en dag i Paris. Har ikke vært noen av stedene før, så det blir spennende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Har dere lagt planer for sommerferien?Planene er klare.
![]() |
#10 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Har dere lagt planer for sommerferien?Jeg jobber med saken, og teller og vender på pengene. Akkurat nå seiler fire dager i København opp på favorittplassen.
![]() |
#11 |
Peppy!
|
![]() Sv: Har dere lagt planer for sommerferien?
Is there any other way? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
trenger lading
|
New York, eller på Long Island da. Bestemoren min blir 95 år mens vi er der. De to eldste var der i 2001, men husker selvsagt ingenting. Minsten har aldri vært der, og aldri sett oldemora si (annet enn på Skype og bilder). Regner med at det blir siste gangen vi ser henne, helsa hennes begynner å skrante.
![]() |
#14 |
seru
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Har dere lagt planer for sommerferien?Jeg håper jeg får en del ekstravakter i sommer så vi får inn litt penger.
![]() |
#16 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Har dere lagt planer for sommerferien?Sånn bortsett fra at jeg skal sitte pal foran tv'n og se Tour de France, så blir det sikkert noen fotturer i fjellet. Ingenting planlagt ennå. Skal til Italia og Sveits i september, kombinerer litt ferie (Italia) og VM i sykling, (Sveits) blir nok fryktelig moro som alltid! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Har dere lagt planer for sommerferien?En uke på Alcudia i juni.
![]() |
#18 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Har dere lagt planer for sommerferien?Det er første gang vi skal forholde oss til fri hele juli måned for eldstemann. Heldigvis har vi ferieparadiset vårt, familiested på sørlandet. Vi blir der i 3 uker. Mulig eldstemann blir der litt lengre. Har ikke tenkt på noen store utskeielser hva ferie angår. Har snakket litt med noen venner om å ha litt høstferie sammen - enten på hytte på fjellet eller på sørlandet.
![]() |
#19 |
Peppy!
|
![]() Sv: Har dere lagt planer for sommerferien?Jeg skal bestille reisen i kveld eller i morgen, avhengig av når vi blir enige om tidspunkter og hvor lenge vi skal være borte. Jeg vurderer enten to ukers ferie, og da på samme sted hele tiden, eller tre uker, hvor siste uken blir en tur rundt omkring for å se noe annet. Sist redigert av Pepper Lemon : 10-03-09 kl 12:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Har dere lagt planer for sommerferien?Vi skal 14 dager til Italia sammen med 3 vennefamilien. Tilsammen blir vi 20 stykker. Vi har leid leiligheter nors for Rimini og så satser vi på å få med oss Venezia, San Marino, Bologna og Parma. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
ferie |
|
|