|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Anbefal en uavhengig butikk du liker!
Alltid skal du komme og ødelegge! |
|
|
|
|
|
#23 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anbefal en uavhengig butikk du liker!Cornelias Hus i Trondheim har mye fint. Interiør og klesmerker som Odd Molly, Katvig, Molo m.m. Har også nettbutikk. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Glamorøs
|
Har ikke vært i Friend Fair Trade-butikken, men kjører forbi med trikke hver dag. Jeg tror de har fått bar eller café der også.
|
|
|
#26 |
|
Trøtt
|
Sv: Anbefal en uavhengig butikk du liker!Elisa Day er en fin liten klesbutikk i Markveien på Løkka. En av damene som driver den designer klær som selges i butikken, ellers har de merker jeg aldri har hørt om før. De har dessverre ikke webside foreløpig, men jeg kjøpte en kjole der i forrige uke som jeg får masse skryt av!
|
|
|
#27 |
|
Trøtt
|
Sv: Anbefal en uavhengig butikk du liker!I Sannergata har det kommet en ny liten butikk, Mormors Kommode. Der får man kjøpt alle de småtingene som man kan forvente å finne i mormors kommode. Litt dillete, men masse fint også. Du kan lese om butikken her: http://www.ostkantavisa.no/apps/pbcs...LTUR/540037480
|
|
|
#28 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Anbefal en uavhengig butikk du liker!"Mia`s" på Stjørdal er en butikk med MYE lekkert!
|
|
|
#29 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Anbefal en uavhengig butikk du liker!Nå veier jeg litt for mye, men når/da jeg er litt tynnere likte jeg godt butikken Med og Uten på Grünerløkka (dessverre ingen nettside som jeg fant). Butikken har adresse korsgata, men hjeg har alltid tenkt på det som markveien. De selger moteklær; Odd Molly og den stilen i tillegg til et egetdesignet merke. De selger både dame og herreklær og mannen shopper også en del der.
|
|
|
|
#30 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anbefal en uavhengig butikk du liker!Jeg slår ett slag for Shine i Trondheim.
|
|
|
#31 |
|
Passiv
|
Alltid? Og jeg som bare prøvde å være korrigerende hjelpsom. |
|
|
|
#32 |
|
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Sv: Anbefal en uavhengig butikk du liker!Bislet Bok i Oslo (Thereses gate). Her er en omtale fra forfatterforeningen.
|
|
|
#33 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Anbefal en uavhengig butikk du liker!Jeg får komme med noen favoritter i Tromsø også da, siden jeg til nå bare har anbefalt en butikk i Trondheim:
|
|
|
#34 |
|
geskjeftig
|
Sv: Anbefal en uavhengig butikk du liker!Mine favoritter er visst allerede nevnt, ser jeg, men jeg kan jo nevne Snella og Petronella, som har masse fine knapper.
|
|
|
#35 |
|
heimføing
|
Sv: Anbefal en uavhengig butikk du liker!Da får jeg vel følge på med et par til. Vi snakker Tromsø: |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Anbefal en uavhengig butikk du liker!Tonica Vintage på Majorstuen er drevet av en veldig hyggelig og passelig skrullete dame. Det jobber flere hyggelige eldre damer der og de spiller alltid fransk musikk ala Edith Piaf. Ja, også selger de alt mulig rart. Vintage dameklær, kjoler, sko, vesker, belter, lamper, kåper osv.osv.
|
|
|
#37 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Anbefal en uavhengig butikk du liker!Kjenner jeg er veldig glad for at bessretro har åpnet her i Trondheim. Skal definitivt rote meg en tur nedover dit. Skulle foreslå Shine jeg også.
|
|
|
#38 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Dette er kun en fordel som gjør at man kan kjøpe inn de andre dagligvarene man trenger til samme pris som Meny etc. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Anbefal en uavhengig butikk du liker!Åh, Kokosbollefabrikken!
|
|
|
#40 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anbefal en uavhengig butikk du liker!Fjeldberg og Frogner Special er skikkelige godtebutikker for matvrak.
|
![]() |
|
|