|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rhodos / Sunwing Resort, KallitheaDeilig å høre! Vi er jo stort sett våkne til 23-24 selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Nå også i farger
![]() Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea
3 roms? Hvorfor det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dere trenger ikke 3 roms for to voksne og to så små barn.
![]() |
#44 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Rhodos / Sunwing Resort, KallitheaTror heller ikke 3-roms er nødvendig. 2-roms'ene er ganske store. God plass til reiseseng/ekstraseng på soverommet, og greie sovesofaer i stuen. På Athena, hvertfall.
![]() |
![]() |
#45 |
Nå også i farger
![]() Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea@Eia: |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rhodos / Sunwing Resort, KallitheaVi er 5 stk og skal bo D-leilighet mot baksiden når vi skal dit nå i sommer. Har alltid kun 2-romser når vi reiser, de to største ligger på stua og minsta har vi inne hos oss på soverommet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Permakulturell
|
Én? ÉN!?
![]() |
#51 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Rhodos / Sunwing Resort, KallitheaDenne vannparken som er like i nærheten, hvordan er den? Blant annet sikkerhetsmessig, altså går det an å la tingene ligge mens man er å bader, finnes det skap man kan låse verdisaker inn i o.l.? Og hvordan er badevakttettheten? Jeg regner med at de to eldste blir å finne i de store rutsjebanene mens Iben og jeg holder oss ved de mindre.
![]() |
#52 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Rhodos / Sunwing Resort, KallitheaVannparken i Faliraki er kjempebra. Absolutt en av de beste vannparkene jeg har vært i, og jeg tror aldri poden vil glemme sjørøverskuten i barnebassenget. Badevakttettheten tør jeg egentlig ikke uttale meg om, men parken har godt rykte og virket veldig velholdt.
![]() |
![]() |
#54 |
Absolut ateist
|
Taxi? Det så ikke ut som om den var langt unna.
![]() |
#55 |
Passiv
|
![]() Sv: Rhodos / Sunwing Resort, KallitheaTaxi eller rutebuss. Ikke langt. |
![]() |
![]() |
#56 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Rhodos / Sunwing Resort, KallitheaEn liten busstur, og en tur opp en ganske bratt bakke. Dog ikke brattere enn at selv jeg overlevde, i 27 skyggegrader. Puuh!
![]() |
![]() |
#58 |
er i sommer***us
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Trondheim
![]() |
![]() Sv: Rhodos / Sunwing Resort, KallitheaHei, vi reiser den 7.juni og skal være i to uker. Skal bo på Athena i 2 roms happy baby type D.
![]() |
|
|